1396-07-29 11:28
451
0
45560
سردار غیب‌پرور:

هر زمان در طول تاریخ انقلاب به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طول ۴۰ سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم؛ چراکه انسجام را از دست دادیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار غلامحسین غیب پرور در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری صبح توس؛ پیرامون همگرایی، وحدت و همدلی میان مسئولین کشور و مردم اظهار کرد: زمانی که مبنای رفتارمان را مقاومت قرار دادیم، انسجام ملی ایجاد شد؛ چرا که مقاومت به معنای افتخار آوردن، عزت و مباهات برای کشور است.

وی با بیان اینکه وقتی به دنبال مذاکره هستیم هیچ یک از این افتخارات را نداریم، گفت: ما در مقابل تمامی مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دو راه مقابل خود داریم، مذاکره یا مقاومت؛ چنانچه مقاومت را انتخاب کردیم، انسجام حاصل می‌شود، همانطور که در برابر ترامپ ایستادگی کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علت ایجاد عزت در ایران این بود که در مقابل آمریکا ایستادگی کردیم؛ اما زمانی که به جای مقاومت به دنبال مذاکره برویم، انسجام از هم پاشیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در طول ۴۰ سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم، عنوان کرد: گفته بنده بدان معنا نیست که بگوییم نباید به طور حتم مذاکره کنیم؛ چراکه می‌توان مذاکره در تاکتیک، آن هم در چهارچوب تعریف شده را پی گرفت.

غیب پرور تاکید کرد: مذاکره نباید بر روی راهبرد‌ها، اصول و قواعد اساسی انقلاب صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انسجام ملی در سایه مقاومت مسئولین صورت گرفت، بیان کرد: رهبری از مقاومت به عنوان جهاد کبیر یاد کردند، که چنانچه صورت پذیرد شامل برکات از جانب خدا می‌شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.