1396-06-05 13:59
1063
0
43265
منتظری در جمع کارمندان بسیجی ؛

فلسفه ی حضور بسیج در ادارات گره گشایی از مشکلات است / انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهان

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نتیجه خدمت خالصانه را ارزشمند شدن عمل در پیشگاه خدا و نظر مردم تلقی کرد و گفت: 30 سال قرار است خدمت کنیم و چرا باید مطاع عمرخود را در مقابل دریافت حقوق ارزان بفروشیم زیرا حقوق ها فانی است و این رضایت خدا است که می ماند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری در همایش قشر بسیج کارمندان که بمناسبت هفته دولت و روز این قشر با حضور کارمندان بسیجی در اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد گفت : این همایش ها نباید معطوف به نشست های سالانه شود و باید به صورت چشمه ی جوشان و پیوسته و مستمر و حداقل فصلی یک بار در هر اداره و با همکاری بسیج در مود کم و کیف خدمت رسانی بحث و تبادل نظر شود.

وی افزود: فلسفه ی حضور بسیج در ادارات گره گشایی و رمزگشایی از مشکلات و دردها و نیازهای مردم است.

منتظری با بیان این نکته که در جهان هیچ انقلابی به اندازه ی انقلاب اسلامی ایران از نقش مردم برخوردار نبوده است و کشورمان مردمی ترین انقلاب در جهان را داراست اظهار داشت:ثبات و اقتدار و عظمت این نظام گره خورده به میزان رضایت مردم از آن و اعتماد آفرینی نظام از اقشار مختلف است.

سخنران امروز همایش در ادامه بیان داشت : این رضایت مندی و اعتماد افرینی خود یک خدمت رسانی است و مسئولیت یکایک شما کارمندان را افزایش می دهد زیرا مردم در عرصه های مختلف با حضور خود از نظام دفاع کرده و دشمن را به ناامیدی کشانده اند و باید نظام هم تلاش کند این ضریب رضایت مندی مردم به نظام را افزایش دهد.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دشمنان با هدف تخریب و ناکارآمدی و دوستان با هدف دستیابی به پاسخ اغنایی این سوال را مطرح می کنند که آیا دین می تواند پاسخگوی نیاز سیاسی-اجتماعی و اداره کننده ی یک جامعه باشد! که جواب دشمنان با اصرار خیر بوده و پاسخ دوستان نیز در هاله ای از ابهام قرار داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این سوال پررنگ تر شد.

منتظری مسئولیت مان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را سنگین تر عنوان کرد و افزود: رفتار و گفتار ما در سیستم اداری میتواند به پاسخ این سوال و مثبت و منفی بودن آن کمک کند.

سخنران امروز همایش اظهار داشت : به فرموده ی پیامبر اکرم(ص) و آموزه های دینی یکی از کارهایی که در زمره ی عبادت قلمداد شده خدمت به مردم است و در کنار ایمان به خدا جزو بالاترین اعمال محسوب می شود.

وی افزود: اگر در سیستمی و اداره ای و یا سازمانی استخدام شدیم و لباس خدمت به تن کردیم سعی کنیم عمل خود را خالص و فقط برای خدا و نه برای خوشنودی مدیر و مافوق کار کنیم زیرا کار برای خوشایندی مدیر دارای فرا ز و نشیب است و یک روزی با انجام کار خوب تشویق و روز دیگر با کم کاری تنبیه بهمراه دارد اما کار برای رضای خدا این فراز و نشیب ها را تحت الشعاع خود قرار نمیدهد.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نتیجه خدمت خالصانه را ارزشمند شدن عمل در پیشگاه خدا و نظر مردم تلقی کرد و گفت: 30 سال قرار است خدمت کنیم و چرا باید مطاع عمرخود را در مقابل دریافت حقوق ارزان بفروشیم زیرا حقوق ها فانی است و این رضایت خدا است که می ماند.

منتظری در پایان بیان داشت :عیار طلای ارزشمند خدمت را کم عیار عرضه نکنیم و اگر میخواهیم خداوند این طلای وجودی را یپسندد این خدمت را تمام عیار عرضه نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.