1396-05-18 16:33
793
0
42517
پرسپولیس ۲۱۱ میلیارد، استقلال ۱۱۸ میلیارد تومان!

رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد

میزان بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که اکنون به شدت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار هستند، مشخص شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سر به فلک کشیده و کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) تا 31 آگوست (9 شهریورماه) مهلت داده تا این دو باشگاه همانند سایر تیم‌ها تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند. بدهی‌هایی که مدت‌هاست روی هم انباشته و حالا به بدهی نجومی تبدیل شده است.

در حال حاضر مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال که شامل بدهی مالیاتی، دارایی و بدهی به اشخاص است، 118 میلیارد شده که مسئولان این باشگاه در حال حل کردن بدهی سنگین مالیاتی خود هستند. بدهی به اشخاص نیز باید هرچه زودتر در فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود.

بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اما تقریباً دو برابر بدهی‌های باشگاه استقلال است. این باشگاه 3.5 میلیون دلار بدهی به اشخاص خارجی دارد که با احتساب دلار با قیمت 3 هزار و 800 تومان این باشگاه 13 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی خارجی دارد. همچنین 30 میلیارد از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به اشخاص ایرانی اعم از مربی و بازیکن است. سنگین‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس هم مربوط به بیمه، دارایی و اداره مالیات است که به 140 میلیارد تومان می‌رسد. همچنین پرسپولیس‌ها 28 میلیارد بدهی متفرقه یا سایر بدهی‌ها دارند که مجموع این بدهی‌ها 211 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.