1396-05-18 14:27
1209
0
42515

عادل فروسی پور دوباره خلاف جهت رفت!

در حالی که فرصت اصلی ترین رسانه ملی و اصلی ترین برنامه ورزشی در اختیار عادل فردوسی پور بود وی هیچ اشاره ای به بازی حاج صفی و شجاعی در برابر یکی از تیم های رژیم صهیونیستی انجام نداد، رویارویی ورزشی که خلاف مقرارات جمهوری اسلامی ایران بود اما مجری که شعار قانون می دهد این بی قانونی فاحش را نادیده گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از انقلاب نیوز،برنامه فوتبالی نود یک برنامه تحلیلی و بعضا حاشیه ای  فوتبالی است که از کوچکترین حرکات و حاشیه بازیکنان و حتی گاهی خانواده های بازیکنان هم برنامه و تحلیل انجام می دهد و برخی اوقات یک فحاشی در ورزشگاه و یا یک حرکت مربی فوتبال مثل هل دادن یک بازیکنان را در برنامه بررسی و ساعت ها آتن زنده برنامه را به این مسئله اختصاص می دهد.


یکی از شعارها این برنامه که همواره از زبان مجری برنامه نود یعنی عادل فردوسی پور بیان می شود قانون و عمل کردن طبق قانون است.

با توجه به رویکرد برنامه 90 مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که هفته گذشته در برابر یکی از تیم های رژیم صهیونیستی به میدان رفتند یک حرکت غیر قانونی انجام دادند زیرا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران شهروندان ایرانی حق هیچ رویارویی از جمله ورزشی با رژیم صهیونیستی را ندارند، بر همین اساس بسیاری از بینندگان برنامه نود انتظار داشتند در این برنامه به این مسئله اشاره شود.

البته برنامه 90 گاهی پا را فراتر از رسالت ورزشی خود گذاشته و به مسائل سیاسی هم ورود پیدا می کند از جمله ورود به مسئله سلفی های نمایندگان که البته حرکت نمایندگان حقارت آمیز بود اما محل بررسی آن برنامه ورزشی نود نبود.

انتظار می رفت  برنامه 90 و مجری حاشیه ساز آن به جای پرداختن به سلفی نمایندگان به حرکت زشت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی و بازی در برابر یکی از تیم های  رژیم صهیونیستی بپردازد و اگر هم نمی خواست در مورد این حرکت اظهار نظر کند باید حداقل بیانیه فدراسیون فوتبال و یا واکنش های مردمی را پخش می کرد و یا بالاتر از آن بیانه وزارت ورزش، یعنی وزارت  همان دولتی که فردوسی پور مدام تمجیدش می کند منتشر می کرد!

فردوسی پور با این کار نشان داد که هدف از برنامه 90 واقعا آن چیزی نیست که همیشه شعارش را می دهد و بیشتر تماشاگران آن نه برای آموختن منش پهلوانی و قهرمانی  بلکه برای دیدن حاشیه هایی که مجریان و گزارش گران این برنامه از فوتبال تهیه می کنند پای پرنامه می نشینند.

بعد از حضور احسان حا‌ج‌صفی و مسعود شجاعی در ترکیب تیم فوتبال پانیونیوس برای دیدار مقابل تیمی از رژیم اشغالگر صهیونیستی، شاهد انتقادها و اعتراض‌های زیادی در ایران در خصوص این اتفاق بودیم، اما اشاره نشدن به این مسئله توسط برنامه اصلی فوتبالی در رسانه ملی یک حرکت غیر اخلاقی بود که توسط عادل فردوسی پور صورت گرفت.

بنا براعلام وزارت ورزش و جوانان ، قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین الملى یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی  و جـهانی تبـدیـل شده است. در مورد اخیر هم وزارت ورزش  پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

این اعلام وزارت ورزش و جوانان یعنی مسئله بازی شجاعی و حاج صفی در برابر تیم رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و احتمال این مسئله که شجاعی و حاج صفی از حضور در تیم ملی محروم شوند وجود دارد که مطمعنا در این زمان عادل فردوسی پور برای ایجاد حاشیه و جو به این مسئله در برنامه90 می پردازد.

اما این روزها که مردم و مسئولین و ورزشکاران به این مسئله معترض شده اند فردوسی پور سکوت اختیار کرده سکوتی که ماهیت اصلی برنامه 90 را افشا کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.