1396-04-27 16:28
850
0
41599
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

دستگیری فریدون، برابری همه در برابر قانون را نشان می‌دهد/ مردم نسبت به اجرای قانون باید مدعی باشند

حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: دستگیری حسین فریدون مطابق با وظایف قوه قضائیه و اصل برابری همه در برابر قانون بوده‌است و مردم باید نسبت به این موضوع مدعی باشند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه دستگیری حسین فریدون وظیفه قوه قضائیه است، عنوان‌کرد: وظیفه قوه قضائیه این نیست که فقط بزهکاران را بگیرید، بلکه وظیفه‌ این قوه برخورد با افرادی است که خلاف قانون عمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه هرکس حتی من مرتکب خطا شوم قوه قضائیه باید اقدام به محاکمه کند، ادامه داد: همه مردم در برابر قانون یکسان هستند و دستگیری حسین فریدون مطابق با وظایف قوه قضائیه و اصل برابری همه در برابر قانون بوده‌است و مردم باید نسبت به این موضوع مدعی باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: نخبگان و رسانه‌ها به عنوان زبان گویای ملت باید دربرابر این موضوع رسالت خود را ایفا و تلاش کنند قوه قضائیه وظایف خود را به خوبی اجرا کنند.

حجت الاسلام نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا قوه قضائیه کمی دیر به این موضوع رسیدگی نکرده‌است؟، اظهارکرد: من در این مورد اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.