1396-04-27 08:58
1374
0
41595
رحمت الله نوروزی :

قوه قضاییه بدور از هیاهوی سیاسی با دانه درشت ها برخورد انقلابی کند / با رانت خواران در هر مقامی برخورد شود

نماینده مجلس نهم گفت : قوه قضاییه بدور از حواشی و با اقتدار و صلابت و هیاهوهای سیاسی با غده های فساد و رانت خواران در کشور در هر پست و مقامی برخورد کند .

به گزارش گلستان ما ؛ رحمت الله نوروزی نماینده سابق مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری در خصوص برخورد با برخی مفسدین اقتصادی که اخیرا بازداشت شده اند، اظهار کرد : قوه قضاییه یادگار نظام جمهوری اسلامی و شهید بهشتی مظلوم است و این اعتقاد دینی ماست که علی (ع) نماد عدالت ورزی است .

نوروزی افزود : ایران اسلامی هم به برکت خون 250 هزار شهید و شهدای مدافع حرم که اخیرا هم در شهید شیبانی را داشتیم که با داشتن دو دختر کوچک جان خود را فدای نظام و انقلاب کرد دنباله رو راه امام علی (ع) است .

وی با اشاره به سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد : آن چیزی که دنیا را تکان داد اعتقاد ، سلامت ، پاکدستی و مبارزه امام با مفاسد اقتصادی بود و مقام معظم رهبری نیز همین رویه را تداوم داده اند تا جایی که مهاجرانی وزیر خارج نشین طی یک سال گذشته دو بار به سلامت رهبری صحه گذاشته است .

نماینده سابق علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز همه مسئولان باید حضرت امام و مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند و از امتیازات و رانتها برای خودشان استفاده نکنند ، این نظام به برکت روستاییان ، محرومین ، مستضعفان ، پابرهنگان ، شهدا ، ایثارگران و جانبازان است و شایسته نیست که شاهد مفاسد اقتصادی باشیم .

نوروزی اذعان داشت: امروز باید از نحوه مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشورهایی مانند کره جنوبی و چین الگو بگیریم چه اینکه بحث بیت المال در دیدگاه اسلام و پیامبر اکرم (ص) نیز خیلی مهم شمرده شده است .

وی تاکید کرد: قوه قضاییه ما بدور از حواشی و با اقتدار و صلابت و هیاهوهای سیاسی با غده های فساد و رانت خواران در کشور در هر پست و مقامی برخورد کند .

این نماینده سابق مجلس از لزوم برخورد انقلابی با دانه درشت ها سخن راند و یادآور شد : بایستی دانه درشت ها و گلوگاههای فساد در بدنه کشور شناسایی شده و با انها برخورد انقلابی شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.