1396-04-23 14:37
618
0
41424
وزیر آموزش و پرورش در مشهد:

سند 2030 بعد از بیانات رهبری لغو شد/ ضرورت برخورد جدی با قاتل «آتنا»

وزیر آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ بعد از بیانات مقام معظم رهبری از دستور کار خارج شده است و ملاک عمل ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش گلستان ما به نقل از صبح توس، فخرالدین دانش‌آشتیانی در  حاشیه نشست مشترک معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خبرنگاران به تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد وگفت: بر خلاف ادعای جهت دار برخی افراد، دستگاه تعلیم و تربیت خود را مقید به ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام می داند.

وی با اشاره به برنامه‌های سند 2030 خاطرنشان کرد: این سند بعد از بیانات مقام معظم رهبری لغو شد اما برخی با پیش گرفتن موارد آن در صدد تخریب این وزارتخانه هستند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ملاک عمل ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و هر چیزی که مغایر با آن باشد جایگاهی در نظام آموزش و پرورش ندارد.

دانش آشتیانی تاکید کرد: تمام فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش با اعتقادات بالا کار می‌کنند و اینگونه سخنان ظلم به فرهنگیان است

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خبر قتل "آتنا اصلانی" دانش‌آموز دبستانی اردبیلی  آن را واقعه ای تلخ و تاسف‌انگیز بر شمرد و تاکید کرد: در جهت جلوگیری از تکرار موارد این چنینی باید با قاتل آتنا برخورد جدی شود.

وی در ادامه با اشاره به گسترش خشونت در جامعه اظهار داشت: متاسفانه در بحث پیشگیری در نظام تعلیم و تربیت دو ارتباط مکانیکی و ارگانیکی وجود دارد که می طلبد با کمک همدیگر در جهت خروج از ارتباط مکانیکی خشک و اجرای هماهنگ ارتباط ارگانیکی قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.