1396-04-04 08:42
710
0
40700
سردار اشتری؛

آمادگی نظامی امروز کشورمان بیشتر از هر زمان دیگری است/ در دفاع از مردم و نظام با کسی شوخی نداریم

فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است و هر کجا که حرکتی علیه ایران و مردم صورت بگیرد را مقتدرانه پاسخ می دهد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار راه دانا؛ در خصوص فعالیت اخیر موشکی کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر ناسازگاری و جنگ ندارد،‌ مگر اینکه به حقوق ملت ایران تجاوز شود.

وی همچنین افزود: اقدام موشکی کشورمان و هدف قراردادن مناطق تجمع داعش در دیرالزور، عکس العمل ایران در قبال حمله تروریستی 12 رمضان در تهران بود.

فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم، گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است و هر کجا که حرکتی علیه ایران و مردم صورت بگیرد را مقتدرانه پاسخ می دهد.

اشتری همچنین تصریح کرد: شلیک موشک های ایرانی به مقر داعش در دیرالزور پیامی روشن به همه دنیا را به دنبال داشت و آن پیام هم این است که اگر کوچکترین تجاوزی به کشور شود پاسخ آنها بسیار محکم و دندان شکن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.