1396-03-07 04:33
1794
1
39554
حاشیه های جلسه شورای شهر گرگان :

خط و نشان شهردار گرگان برای رستوران داران حاشیه پل مفتح / ملک اضافی نداریم پارکینگ شما کنیم + واکنش کلاتی

حالا بعد از اتمام ساخت انتهای پل مفتح و عریض تر شدن پل ، شهردار گرگان به رستوران داران هشدار داده که ما ملک اضافی در شهر نداریم که پارکینگ رستورانها شود .

به گزارش گلستان ما  ؛ سیصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر گرگان شامگاه گذشته با خروج ابراهیم جرجانی و از رسمیت افتادن تعداد افراد حاضر در جلسه  نیمه تمام ماند .

اما این جلسه حاشیه های جدی دیگری هم داشت که حضور حسین صادقلو شهردار گرگان و خط و نشان کشیدن برای رستوران داران اطراف میدان مفتح تا سه راهی زنگیان از آن جمله بود .

البته در گذشته هم مشکلاتی بین اکبر جوجه و شهرداری گرگان وجود داشت اما در حال حاضر بعد از اتمام ساخت انتهای پل مفتح و عریض تر شدن پل ، حالا شهردار گرگان به رستوران داران هشدار داده که ما ملک اضافی در شهر نداریم که پارکینگ رستورانها شود .

این هشدار تقریبا شامل مجموعه های پذیرایی همچون اکبر جوجه ، چلوگوشت کریم ، جمشید جوجه ، سرمدی و ... می شود که در این سالها از قسمت پشتی بین جاده تا رستوران که مساحت زیادی را هم شامل می شد به عنوان پارکینگ استفاده می کردند .

حسین صادقلو در این باره می گوید : ما معبری از رستوران کم نمی‎کنیم و این معبر 10 متری که سرتاسر آن است با معبری که تا سه‎راهی زنگیان رفته بود و با توجه به اینکه انتهای پل مفتح را ساختیم این معبر که پارکینگ عمومی بود باز خواهد شد و می‎توانند در کنار معبر، ماشین پارک کنند.

وی به پارکینگ‎های رستوران‎های سه‎راهی زنگیان تا میدان مفتح اشاره کرد و گفت: اگر رستوران‎داران فکر می‎کنند معابر پارکینگ عمومی آنها است اشتباه می‎کنند، آن‌قدر ملک نداریم که رستوران‌داران آن را پارکینگ شخصی کنند.

همچنین حسین صادقلو اقدام شهردار سابق گرگان در دادن پارکینگ به رستوران داران را تخلف دانسته و اذعان کرد : شهردار سابق تخلف قانونی انجام داده که به رستوران‎داران اجازه دادند که از این معبر به عنوان پارکینگ شخصی استفاده کنند ، این طرح مصوبه شورای ترافیک استان را دارد و راهور با اجرای این پروژه مخالفت نکرد و راهنمایی و رانندکی با اصلاحاتی با انجام میدان که ارتباطی با این مسیر ندارد بحث‎ دارد.

وی افزود: نامه شهردار سابق و پلیس راهور موجود است و براساس  مصوبه قانونی این طرح انجام می‎شود و شهرداری به علت اینکه کار را به صورت قانونی انجام می‎دهد آن را به تعویق نمی‎اندازد.

اما علی کلاتی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با گارد گرفتن درباره این موضوع گفت: 8 رستوران در آن مکان قرار دارد و با اجرای این طرح تعدادی از افراد بیکار می‎شود و این افراد دیداری با معاون هماهنگی امور عمرانی استان و  دادستان گلستان داشتند و براساس گفته آنها قرار است که همکاری با این رستوران‎ها انجام شود.

کلاتی تصریح کرد: این افراد امروز مقابل فرمانداری تجمع داشتند و به احتمال زیاد در روزهای آینده تجمعی نیز در مقابل شهرداری داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادار شد: از طرفی رستوران‎داران بیان کردند که  از سوی راهور نامه‎ای ارائه شده که اجرای این طرح توجیه فنی ندارد و آنها نیز می‎گویند نامه مکتوبی دارند که از نظر فنی این طرح را رد کرده و گفتند در شورای ترافیک بحث شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شیخ ویسی

سلام کاش دوستان بفکر پاساژهایی باشند که پارکینگ دارند و استفاده نمی کنند و نارضایتی اهالی کوچه برالی کسی مهم نیست امان از بی تدبیری

0
0
پاسخ
1396-03-07 09:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.