1396-02-07 18:55
1992
0
38335
در حاشیه بازار داغ تبلیغات انتخاباتی ؛

سوء استفاده از نام شورای شهر گرگان در فضای مجازی / کانال تلگرامی بنام شورا برای اهداف خاص ! + تصاویر

اخیرا عده ای از افراد در یک کانال تلگرامی بنام " شورای اسلامی شهر گرگان " مشغول فعالیت هستند که علاوه بر سوء استفاده از نام ، عنوان و جایگاه شورا به دنبال در آمد زایی هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ انگیزه های مادی و طمع رسیدن به منافع حاصل از عرصه انتخابات باعث شد تا عده ای به فکر راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی در فضای مجازی و بخصوص تلگرام باشند .

این عده از شیوه های مختلفی برای جذب مخاطب استفاده می کنند و حتی با خریدن ممبر (عضو) و سین (بازدید) و بکار بردن شیوه های غلط دیگری همچون سرقت ادبی و درج مطالب بدون منبع و ... ، سعی دارند برای خود از این رهگذر کلاهی نمدین ببافند.

اخیرا عده ای از افراد در یک کانال تلگرامی بنام " شورای اسلامی شهر گرگان " مشغول فعالیت هستند که علاوه بر سوء استفاده از نام ، عنوان و جایگاه شورا ، بخشی از کارهای ناصواب فوق الذکر را نیز به انجام رسانده اند.

0000000000 2

طبق قانون راه اندازی و فعالیت چنین کانالی بدون هیچگونه دخالت و نظارت شورای شهر خلاف است ، زیرا چنین کانالی صرفا باید در اختیار شورای اسلامی شهر گرگان و روابط عمومی آن باشد تا بتواند اطلاع رسانی اخبار شورا را داشته باشد.

این کانال که تا اواسط فرورین ماه 96 ، حدود 2000 عضو داشت و پستهای آن حدود 1000 بار بازدید می شد در روزهای بعد به یکباره به 12000 هزار عضو و 8000 سین رسید .

در هر حال برخی افراد با وجود غفلت و عدم نظارت کافی و سوء استفاده از اسم و برند شورای اسلامی شهر گرگان در حال کاسبی هستند این در حالی است که شورای اسلامی شهر گرگان کانالی در فضای مجازی با همین عنوان تحت مدیریت روابط عمومی خود دارد.

به نظر می رسد که اعضای شورای شهر گرگان این روز ها با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات برای مدیریت این فضا متولی ندارد زیرا اگر این چنین نبود تاکنون یکی از اعضای شورا ، رئیس و یا سخنگو آن نسبت به این امر واکنش نشان می داد.

0000000 1

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.