1396-01-02 19:42
1248
0
36893
در ايستگاه راه آهن گرگان انجام شد؛

استقبال مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ از مسافران نوروزی + تصاویر

مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ به همراه معاونين وروسا و مديران ادارات اين اداره كل در ايستگاه راه آهن گرگان حضور و با اهدا شاخه گل و شيرين و هدايا از مسافران نوروزي استقبال کردند.

به گزارش ساحل گميشان ، محمد رضا قرباني به همراه معاونين و روساي ادارت اين اداره كل از مسافران نوروزي استقبال و ضمن خوش آمد گويي سال نو را به همه آنان و مردم ايران اسلامي تبرك عرض کردند.

وي در اين مراسم گفت : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ پذيراي مسافران نوروزي بوده و در راستاي خدمت رساني شايسته و مطلوب به هموطنان و مسافران وارتقاء ايمني در سفرهاي ريلي، اقدامات و پيش بيني‌هاي لازم را انجام داده و برنامه ‏هاي متنوعي را براي استقبال از گردشگران و مسافراني كه با قطار در ايام نوروز تردد مي‏ كنند خواهد داشت و ستاد نوروزي نيز در اين ايستگاه به مشابه نواحي ديگر مستقراست .

قرباني درمورد قطار گردشگري اذعان کرد: اداره كل به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرين قطار گردشگري استان گلستان راه اندازي و اين قطار در ايام نوروز در مسير هاي گرگان ، اينچه برون وگرگان ، اسكله بندرتركمن تردد فعال مي باشد كه مسافران و گردشگران مي توانند از حمل و نقل سبز استفاده مناسبي داشته و سفري امن و راحت در كمال آرامش را در استان گلستان و حوزه اين اداره كل داشته باشند.

وي يادآور شد : در استان گلستان۱۵۰ كيلومترخط ريلي وجود داشته و ۸ ايستگاه راه آهن فعال است.

وي بهسازي سالن مسافري ايستگاه‎هاي بندرتركمن و بندرگز، استقرار و ساماندهي تاكسي سرويس راه‎آهن، افزايش ظرفيت و تعداد سان هاي مسافري گرگان را از ديگرفعاليت هاي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ و ستاد نوروزي عنوان کرد .

s012

s05

s010

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.