1395-12-05 03:55
1499
0
35647
نامه یک فعال غرب استان به فرماندار ؛

آیا فرماندار کردکوی شهید روحانی فرد را فراموش کرده ؟ / تماس از فرمانداری کردکوی برای قلع و قمع تابلو شهید روحانی فرد

عدم حضور جناب عالی در هفته ی دولت بر مزار پاک شهید روحانی فرد و عدم حضور شما در مراسم آیین رونمایی از سند هویتی ان شهید بزرگوار در نمازجمعه  کردکوی سئوال برانگیز و تعجب آوربود!

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رستمانی فعال فرهنگی اجتماعی غرب استان گلستان طی نامه ای خطاب به فرماندار کردکوی نوشت : جناب اقای جمالی فرماندار شهرستان  کردکوی سلام  علیکم ، با خبر شدیم جلسه ی شورای اداری شهرستان کردکوی  تاریخ 1 اسفند با حضور مدیران مسولین و اعضای شوراها با استناد به اخبار منتشر شده از کانال تلگرامی فرمانداری کردکوی جهت آیین گرامی داشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرمانداری منعقد و همچنین در خلال آن در خصوص مسائل اجتماعی روابط مسئولین با بدنه ی مردم و انتخابات و ... گفتگو و بحث شد.  

این سئوال اما به اذهان متبادر هست  ،  چرا در  آن جلسه که همزمان با سالروز شهادت شهید والامقام حجت الاسلام روحانی فرد اولین فرماندار کردکوی برگزار شد هیچ حرفی از آن شهید بزرگوار به میان نیامد ؟!

شهیدی که برای ارتقای کردکوی به شهرستان شدن خون دلها خورد و تلاشها کرد.

شاید توقع نباشد حتی  تمثال، پوستر ، بنر و یا هر نشانه دیگر از تمثال شهید در صحن جلسه و ساختمان فرمانداری الصاق شود .  

امروز قاطبه مسئولین نیاز به مطالعه ی زندگی نامه ی این شهید دارند تا بدانند ایشان با چه مشقت هایی برای مردم و شهرستان خود تلاش میکرد.

فرماندار محترم دولت تدبیر و امید ؛   نمیدانیم ، شاید تدبیری پشت این مسئله نهفته باشدبگذریم از  عدم حضور جناب عالی در ایام گرامیداشت هفته ی دولت بر مزار پاک این شهید و عدم حضور شما در مراسم آیین رونمایی از سند هویتی ان شهید بزرگوار در نمازجمعه در مصلای کردکوی که حضورنیافتن شما  سئوال برانگیز و تعجب آوربود!

آیا می دانید که می گویند ماه ها پیش پس از نصب تمثال مبارک این شهید شاخص کشور در جاده ی بین المللی کردکوی به گرگان که با هزینه ی مردم و مجوز رسمی اداره ی راه و ترابری اداره ی حمل و نقل و اداره ی زیر ساخت انجام شد از فرمانداری باخانواده شهید جهت قلع و قمع آن  تماس گرفته شده بود؟

جناب آقای جمالی شما خود از نزدیک با این شهید آشنایی داشتید و به خدمات ارزشمندش به مردم محروم منطقه در موقعیت فرمانداری که اینک شما سکاندارآن هستید واقفید .

مگر نه آن که مقام معظم رهبری به تلاش در راه خدا و خدمت به محرومین ، شهید روحانی فرد شهادت دادند و مسئولین رده بالای نظام در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ایشان را بعنوان شهید شاخص معرفی و مراسمات مختلف بپاس قدردانی از مشارالیه بر پا کردند؟

آقای فرماندار انتظار ما از شما بیش از این بود. دوام توفیق و استمرار خدمتگزاری به مردم برای شما مسئلت دارم./ محمد رستمانی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.