1395-03-08 07:47
1742
0
32697
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تشریح کرد:

جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 95

دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور شخصیتهای لشکری و کشوری آغاز به کار کرد.مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: هم چنان درانتظار پاسخ سازمان مدیریت برای صدور مجوز آزمون استخدامی هستیم .

به گزارش گلستان ما، محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت آزمون استخدامی و صحبت های اخیر سخنگوی دولت مبنی بر پذیرش نیروی انسانی در این وزارتخانه گفت: بنا بر اظهارات محمدباقرنوبخت سخنگوی دولت، به ازای یک سوم از بازنشستگان هر نهاد، پذیرش نیروی انسانی جدید صورت می گیرد و در آموزش و پرورش نیز این روند اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش مهم ترین مسیر جذب نیرو ،از طریق دانشگاه فرهنگیان است و بخشی از سهمیه استخدامی آموزش و پرورش را تشکیل می دهد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش اظهار کرد: بخش دیگری از سهمیه استخدامی هم به صورت آزمون استخدامی پذیرفته می شوند که هنوز مجوز کتبی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر نشده است و اطلاعات دقیقی از نظر تعداد افراد، پراکندگی منطقه، رشته تحصیلی و مواردی از این قبیل تعیین نشده است. 

فاضل با بیان اینکه قریب به 30 هزار نیرو امسال بازنشسته می شوند، عنوان کرد: برای امسال 14 هزار دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان به خدمت آموزش و پرورش در می آیند.

وی افزود : علاوه بر این تعداد دانشجو معلم ،تلاش می کنیم بخشی دیگر به  سهمیه استخدامی افزوده شود.

مدیرکل دفتروزارتی گفت: همچنان پیگیر صدور مجوز آزمون استخدامی هستیم و در اولین فرصت اطلاعات دقیق تر مبنی بر این موضوع اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.