1395-03-05 11:36
356
0
32538
سردار نقدی:

کسانیکه برای پیشرفت و موفقیت به دنبال کلید می گردند، بدانند کلید آن مقاومت و ایستادگی است نه چیز دیگر

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کسانیکه برای پیشرفت و موفقیت به دنبال کلید می گردند، بدانند کلید آن مقاومت و ایستادگی است نه چیز دیگر.

به گزارش گلستان ما به نقل از  راه دانا؛ سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت 4 خرداد روز ملی مقاومت که در مصلی نماز جمعه شهر دزفول و با حضور جمعیت کثیری از مردم این شهر و مسئولین استان برگزار شد گفت: سلام بر مردم قهرمان دزفول که ایستادگی و مقاومت آنها روز 4 خرداد را در تاریخ کشور و در تاریخ ملت های آزادی خواه جهان جاودانه کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم بعثی با 176 موشک ، 2500 گلوله توپ و 485 بار بمباران هوایی این شهر را آماج حملات خود قرار داد خاطر نشان کرد: مردم قهرمان این شهر قدر عظمت خود را دانستند و به هیچ قیمتی آن را نفروختند و زیر بمب، خمپاره و موشک حسرت گفتن یک «آخ» را به دل دشمن نهادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین حماسه ، ایثار و مقاومت مردم دزفول را درس آموز دانست و گفت: مقاومت مردم دزفول کتاب استکبار شناسی است، کتاب دشمن شناسی است و چهره واقعی آمریکا را به ما می شناساند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، عراق را به دلیل ارتباط با گروه های تروریستی در لیست سیاه گروه های حامی تروریسم قرار داده بود اظهار داشت: رژیم بعثی قبل از ارتکاب جنایتهای فراوان علیه مردم بی دفاع شهرهای دزفول، آبادان، خرمشهر و دیگر شهرهای ایران جزء کشورهای حامی تروریسم و تروریست معرفی می شد.

سردار نقدی افزود: اما این رژیم در حالیکه هر روز جنایتی علیه مردم ایران مرتکب می شد به ناگاه از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج می شود و در حالیکه مردم ایران را به خاک و خون می کشید وزیر امورخارجه آمریکا به این کشور سفر کرده و روابط خود را با این رژیم مستحکم تر نمود و سیل سلاح های غربی و شرقی به این کشور سرازیر شد.

وی تاکید کرد: مرور خاطرات دزفول قهرمان درس بزرگی است که آنهایی را که دم از حقوق بشر و انسانیت می زنند ولی دستشان به خون انسان های بی گناهی آغشته است، را بهتر بشناسیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کتاب استقامت و مقاومت را کتاب درس آموز حماسه دزفول معرفی کرد و گفت: درسی که مردم قهرمان دزفول پای منبر علمای بزرگواری همچون مرحوم آیت الله قاضی و سایر علمای این دیار آموخته بودند درس مقاومت و ایستادگی بود.

وی اظهار داشت: علمای شهر درفول به درس ایستادگی و مقاومت عمل کردند و زیر بمباران های بی امان در شهر ماندند و به مردم درس ایستادگی و مقاومت دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کسانیکه برای پیشرفت و موفقیت به دنبال کلید می گردند، بدانند کلید آن مقاومت و ایستادگی است نه چیز دیگر.

سردار نقدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد کبیر و مقاومت، ادامه داد: مقدمه امدادهای غیبی در صبر و ایستادگی است.

وی افزود : امروز تفکر انقلاب اسلامی و نور اسلام ناب محمدی(ص) عراق، لبنان، یمن، فلسطین و سوریه را فتح نموده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، فتح و پیروزی تفکر انقلاب اسلامی در منطقه را نه به واسطه لشگرکشی نظامی بلکه به واسطه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست.

وی ادامه داد: پیام استقامت ملت ایران بود که نقاط  کلیدی منطقه را به فتح انقلاب درآورده و ان شاه الله تمام نقاط  کلیدی جهان را به فتح انقلاب در خواهد آورد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه ایستادگی کار هرکسی نیست و مرد میدان می خواهد تاکید کرد: زمان باید بگذرد تا ماهیت افراد روشن شود؛ خیلی ها که دم از مقاومت و ایستادگی می زدند امروز مدعی سازش و تسلیم شده اند.

رییس سازمان بسیج مسضعفین افزود: گروهی به بهانه تحریم و بالا و پایین شدن قیمت دلار در بیانی شوم، نادرست و غلط به ملت پیشنهاد می کنند که باید با استکبار کنار بیاییم و سازش کنیم.

وی ادامه داد: برای ملتی که سال هاست زیر باران گلوله و بمب و فشارهای همه جانبه سیاسی و اقتصادی مقاومت کرده، شهید و جانباز داده و شاهد ویران شدن خانه اش بوده، طنز تلخی است که برخی می گویند باید سازش کرد و تسلیم شد.

سردار نقدی با تاکید بر مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جا دارد مردم حماسه ساز دزفول برای تحقق فرمان ولایت در اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند و بار دیگر حماسه افرینی کنند.

وی تنها راه نجات پیشرفت را تحقق اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در این راه دانست و گفت: اگر به جای اینکه 5 سال برای به جریان انداختن گردش دلار، از این کشور اروپایی به آن کشور اروپایی و از این بانک غربی به آن بانک غربی، سفر کردید، برای تحقق اقتصاد مقاومتی واقعاً تلاش کرده بودید امروز بسیاری از مشکلات حل شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: فرض کنیم با این دوره گردی ها در کشورها و بانک های اروپایی گردش جریان دلار مدتی درست شد، اما ابتکارعمل دست دشمن است به قول معروف شیرش دست دشمن است، هر وقت بخواهد، می بنند و اوضاع به هم می ریزد.

وی در خاتمه گفت: انگلیس خائن، فاسد و خبیث و آمریکای جهان خوار که هیچ روزی در تاریخش خالی از جنایت نیست، قابل اعتماد نیستند باید به خودمان اعتماد کنیم و با توکل به خدای متعال مقاومت و ایستادگی کنیم که پیروزی در آن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.