1395-03-05 06:56
460
0
32529
اینگونه پرداخت‌ها مستمر و ماهیانه نیست !؛

توضیح سخنگوی دانشگاه آزاد درباره فیش حقوقی 25میلیونی یکی از مدیران

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمامی پرداخت‌ها به کارکنان، اساتید و مدیران این دانشگاه شفاف و بر اساس مصوبات هیات امنا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری دانشجو، مجتبی علوی فاضل در پاسخ به جوسازی های رسانه ای درخصوص فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران این دانشگاه گفت: این دانشگاه شهریه دریافتی از دانشجویان را امانت می داند و هزینه کردن آن غیر از موارد قانونی و ضروری را بر نمی تابد.

وی افزود: انعکاس همه پرداخت های اشخاص در فیش حقوقی آنها نشان از انجام کار قانونی و تابع ضوابط و مقررات و شفاف در دانشگاه است.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه ممکن است بصورت موردی مبالغی تحت عنوان مابه التفاوت حقوق و مزایای چند ماه یا سال به یکباره جمع شده و بصورت عددی قابل توجه در فیش حقوقی مدیران درج شود، افزود: پرداخت های غیر مستمر و موردی مانند بازخرید سنوات و مرخصی استفاده نشده یک یا چند سال، حق التدریس چند ترم، حق الزحمه پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که بعضا مربوط به چندین ترم است، حق التحقیق بابت اجرای طرح های پژوهشی مصوب که چندین ماه یا سال اجرای آنها به طول می انجامد ممکن است «سالی یکبار» محاسبه و جمع شده و یک جا در فیش حقوقی یک ماه به حساب فرد واریز شود.

علوی فاضل تصریح کرد: در این شرایط این شبهه ایجاد می شود که این مبلغ هر ماه بعنوان حقوق مستمر به یکنفر پرداخت می شود در حالی که اگر این مبلغ به تعداد ماه هایی که این حق الزحمه دریافت نشده است تقسیم شود مبلغ اندکی می شود و به هیچ عنوان اینگونه پرداخت ها مستمر و ماهیانه نیست.

وی گفت: ناآگاهی در خصوص نحوه محاسبه حقوق اعضا هیات علمی موجب می شود تا افرادی که بدنبال غیرواقعی نشان دادن حقوق مدیران دانشگاه هستند سواستفاده کرده و در جهت تخریب دانشگاه آزاد و چهره مدیران این دانشگاه اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: به طور مستمر بررسی های دقیق مالی توسط معاونت اداری مالی، خزانه دار و حسابرس دانشگاه انجام می شود و اگر در این بررسی ها ثابت شود که مبلغ دریافتی هر شخصی در دانشگاه خارج از مقررات بوده علاوه بر استرداد آن با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.