1393-06-27 12:19
2730
0
3000
در حاشیه رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» صورت گرفت؛

تحویل سلاح توسط عشایر به سردار نقدی برای تسلیح کرانه باختری

رئیس سازمان بسیج عشایر گفت: عشایر کشور امروز تعدادی اسلحه را برای تسلیح مردم مسلمان و مظلوم کرانه باختری به سردار نقدی تحویل دادند.

به گزارش گلستان ما ، دوست‌علی آزوغ ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ گردان‌های عشایر «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه عمومی تنگه کنشت در کرمانشاه اظهار داشت: این رزمایش نشان از وحدت ملت ایران است و عشایر غیور از هزاران کیلومتر دورتر به این نقطه آمده‌اند.

آزوغ ایجاد وحدت و همدلی و تمرین تاکتیک‌های رزمی توسط یگان‌های مختلف عشایر کشور را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: چنین رزمایش‌هایی در برنامه‌های سالانه پیش‌بینی شده بود که با تدبیر سردار محمدرضا نقدی این رزمایش به شکل ایران کوچک در کرمانشاه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج عشایر از حضور اقوام مختلف عشایر استان‌های سیستان و بلوچستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و چهار محال و بختیاری در این رزمایش خبر داد.

وی تاکید کرد: عشایر شرکت‌کننده در همایش امروز با استعداد بالایی به اجرای همایش «الی‌بیت‌المقدس» پرداختند.

این مسئول دلیل انتخاب استان کرمانشاه برای محل برگزاری همایش امروز را نزدیکی این استان به کربلا و قدس شریف عنوان کرد و بیان داشت: عشایر کشور امروز تعدادی اسلحه را برای تسلیح مردم مسلمان و مظلوم کرانه باختری تحویل سردار نقدی دادند./ فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.