1394-07-29 06:10
763
0
22379
برگ زرین استعداد جوان ایرانی در اقتصاد مقاومتی؛

شکوفایی استعداد جوان مازندرانی با 5 هزار تومان

جوان مازندرانی که در غالب طرح اقتصاد مقاومتی، بزرگ‌ترین تولیدکننده جعبه کادو در ایران شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بلاغ، در سایه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی استعدادها و توانمندی افراد بروز و ظهور کرده و زمینه رشد و تعالی افراد و کشور را فراهم آورده است.

برای اینکه در این طرح موفق باشید، اولاً باید توانمندی ذاتی داشته باشید و نکته مهم‌تر از آن استقامت است، این نکات را سیدعلی هاشمی‌نسب عنوان می‌کند.

وی که به اذعان خودش در حال حاضر کارآفرین در حوزه تولیدات تزئینی است، کارش را با سرمایه‎گذاری در حد ۵ هزار تومان که این روزها قیمت یک چیپس و پفک هم نمی‌شود، شروع کرد.

مجری اقتصاد مقاومتی باورش نمی‌شد که امروز به‌جایی برسد که بزرگ‎ترین تولیدکننده جعبه کادو در ایران باشد، برای خودش دم و دستگاهی به هم بزند، قصه موفقیت این جوان مازندرانی همه را انگشت به دهان کرد.

هاشمی‌نسب دلایل موفقیت خود را توکل به خدا، صداقت در کار، پشتکار، اخلاق در کار و استقامت و امید به آینده عنوان کرد، مولفه‌هایی که نیاز به سرمایه ندارد.

انسان باورش نمی‌شود که با ۵ هزار تومان می‌شود بزرگ‌ترین تولیدکننده شد، حالا در هر بخشی، این جوان از ظرفیت موجود در خود و شهرش به‌خوبی بهره برد، از کاغذ دورریز طرحی ساخت و طرحش را به بازار برد و با جعبه کادو که برایش ۵ هزار تومان هزینه می‌گرفت، ۷ هزار تومان سود می‌کرد.

هاشمی‌نسب راه اول را خوب پیمود ولی مقدار پولی که دریافت کرد، دندان‌گیر نبود ولی راه پویایی و شکوفایی خلاقیت و داشته‌های خودش را سریع و به آسانی پیدا کرد، ظرفیت موجود و نیازمندی‌های بازار را به‌خوبی شناخت، پیرامون خودش را به‌خوبی دید.

این جوان خلاق الگوی مناسبی برای جوانان هم‌سن و سال خودش هست که توانست قله‌های ترقی را به آسانی و با شناخت نیروی درونی و امکانات موجود به‌خوبی شناسایی کند و اقتصاد مقاومتی یعنی همین، یعنی اینکه استعداد و ظرفیت موجود خویش را برای رفع نیازمندی‌های خودت به‌کار بگیری و حتی این امر را گسترش‌دهی تا دیگران نیز بتوانند از خلاقیت شما به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.