1394-04-25 19:07
2090
14
17681
اظهارات عجیب صادق خرازی در جریان سفر به تبریز ،

محاکمه احمدی نژاد حق ملت ایران است ! / احمدی نژاد تمام شد و محال است به قدرت بازگردد ! / اگر اصلاح طلبان متحد نشوند خطر احمدی نژادیسم کشور را تهدید می کند+تصاویر

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ( نسل دومی اصلاحات ) در ضیافت افطاری حزب ندای ایرانیان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد و این دیپلمات سابق در این مراسم به طرح مباحثی در خصوص مذاکرات هسته ای و انتخابات آتی مجلس پرداخت. انتقاد از دولت گذشته و تاکید بر وحدت اصلاح طلبان دو محور اصلی سخنان خرازی بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از ائل پرس ، در حالی که جمع بندی مذاکرات هسته ای همه فعالیت های سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ روز گذشته  سید محمد صادق خرازی در سفری به تبریز در افطاری حزب ندای ایرانیان آذربایجان شرقی شرکت کرد.

این سفر که به دلیل اطلاع رسانی نشدن مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت با استقبال اعضای شورای مرکزی ندای ایرانیان آذربایجان شرقی از خرازی در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز آغاز شد.

Image title

سفر خرازی به تبریز در هیاهوی جمع بندی مذاکرات هسته ای

وی سپس به ضیافت افطاری که حزب منسوب به وی برگزار کرد؛ رفته و ضمن دیدار با برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب به سخنرانی پرداخت.

مصطفی مولوی، حجت الاسلام سید حمید مهدوی اقدم، نصرت شاهدی و شکور اکبرنژاد مهمترین چهره های حاضر در ضیافت افطاری ندا در تبریز بودند. حضور احتشام حاجی پور عضوشورای شهر تبریز نیز در این برنامه در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

Image title

Image title

خرازی که طی ماه های اخیر اظهارنظرهای زیادی در موضوع مذاکرات هسته ای داشته است به جمع بندی مذاکرات اشاره کرده و گفت:  این توافق نشان داد که اگر قلم با ادب و اخلاق و آن هم با عقلانیت آمیخته شود می تواند کارسازباشد و حقوق مسلم ایران را استیفا کند.

سیاه نمایی شدید گذشته به بهانه موفقیت امروز

وی سیاه نمایی گذشته و انتقاد تند نسبت به رویکرد دولت سابق را به بهانه جمع بندی مذاکرات در دستور کار خود قرار داده و گفت:ایران عزیز سال ها تحت گفتمان خاص و به بهانه های واهی به انزوا کشیده شده بود اما امروز از انزوا خارج شد و تهدیدات را از سر خود دور کرد.

این فعال سیاسی مدعی آسیب های فراوان کشور نشات گرفته از گفتمان احمدی نژاد شده و ادعا کرد: این گفتمان کشور را به ورطه سقوط برده بود دیگر هرگز دراین سرزمین دوباره قد علم نخواد کرد.

نماینده پیشین کشورمان در سازمان ملل ابراز کرد: هیچ ایرانی علاقه ندارد که به بهانه های واهی در انزوا قرار بگیرد و از نقش آفرینی خود در دنیا باز بماند.

سفیر اسبق ایران در فرانسه افزود : با این توافق دنیا بار دیگر به عقلانیت ، فرهنگ و منطق ایران اسلامی ستود و حق هسته ی او را به رسمیت شناخت.

سید محمد صادق خرازی توافق هسته ای را نتیجه مجاهدت های شبانه روزی خردمندان در نظام دیپلماسی کشور تحت منویات مقام معظم رهبری دانسته و افزود: ایران از امروز راه بزرگی را آغاز کرد و برای مردم کشور و حتی سایر کشورها ثابت شد که با فرهنگ گفت و گو و مذاکره در جهان می توان حقوق مسلم یک ملت را استیفا کرد.

وی بار دیگر به نقد مدیریت کشور در سالهای ۸۴ تا ۹۲ پرداخته و گفت: در هشت سال گذشته ادبیات تند، تلخ و سخره آمیز تمدن و تاریخ ملت ایران را در عرصه جهانی به بازی گرفته بود. وی موفقیت هسته ای را عامل تمایز ایران امروز با دیروزش اعلام کرد.

خرازی پیگیری تغییر و تحول توسط مردم را عامل پیروزی روحانی دانسته و گفت: در انتخابات ۹۲ ثابت شد که مردم می خواهند سره را از ناسره جدا کنند .

وی سهم پشتیبانی رهبر انقلاب و مردم از مجاهدت ۱۲ ساله هسته ای را هم مورد اشاره قرار داده و بیان داشت:مردم با مقاومت خود توانستند به یکی از مهم ترین اهداف خود یعنی برخورداری از دانش و تکنولوژی هسته ای  دست یافته و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را افزایش دهند.

مهمترین آرمان اصلاحات از زبان رئیس شورای مرکزی ندا / سکوت خرازی درباره عملکرد دولت در عرصه داخلی

وی در این جلسه که رنگ و بوی حزبی داشت مهمترین آرمان اصلاح طلبی را درخشش ایران در عرصه جهانی برای همیشه تاریخ عنوان کرد.

این چهره شاخص جریان اصلاحات در ارزیابی عملکرد دولت یازدهم نیز ضمن تاکید بر تلاش دولت روحانی برای رفع مشکلات عرصه بین المللی در زمینه مسائل داخلی به انتقاد از دولت گذشته پرداخته و از بیان توضیحات بیشتر در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزهع مسائل داخلی پرهیز کرد.

وی بار دیگر موضوع هسته ای و انتقاد از دولت سابق را پی گرفته و گفت:  شخصی که گفت " دختر ۱۴ ساله ای در خانه با قابلمه هم می تواند غنی سازی کند " بزرگترین توهین به تاریخ علم در عصر حاضر را رقم زد. وی ادعا کرد: محاکمه چنین فردی به خاطر سخنان نامعقولش، حق تاریخی ملت ایران است .

احمدی نژاد تمام شد و محال است به قدرت بازگردد

وی خطاب به دولت نهم و دهم گفت: آن هایی که تحریم ها را کاغذ پاره دانسته و قدرت بازدارندگی ایران را کاهش دادند، خدمت به این مردم شریف نکردند.

وی در بخشی از سخنان خود افزود: احمدی نژاد تمام شد و محال است دوباره به صحنه سیاسی و قدرت بازگردد.

تحریف جمله امام برای تمجید از رئیس دولت اصلاحات

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان پس از اینکه انتقادات خود نسبت به احمدی نژآد و دولت نهم و دهم را تکمیل کرد به سراغ رئیس دولت اصلاحات رفته و به تمجید از وی پرداخت. وی جمله ای را که از امام خمینی در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان ترور وی نقل شده است تغییر داده و گفت:  اصلاحات زنده است چون انقلاب و امام زنده است.

وی در ادامه این جلسه مدعی پیوند و وحدت عمیق خطه آذربایجان با تفکر اصلاحات شده و بر وحدت جریان اصلاحات تاکید کرد.

اگر اصلاح طلبان متحد نشوند خطر احمدی نژادیسم کشور را تهدید خواهد کرد

خرازی بدون توجه به جمله ای که در مورد عدم امکان بازگشت حمدی نژاد و هم فکری هایش به قدرت بیان داشت؛ گفت : اگر خدایی نکرده به وحدت میان اصلاح طلبان خدشه ای وارد شود خطر تفکر احمدی نژادیسم نظام سیاسی کشور را به شدت تهدید خواهد کرد.

وی کسب تعداد بیشتری از کرسی های مجلس را اولویت اصلاح طلبان دانسته و در سخنانی انتقاداتی نسبت به مجلس فعلی گفت: باید مجلسی پدید آید که زینت جمهوری اسلامی بوده و در راستای منافع ملی تلاش کند نه مجلسی که با پول های کلان دولتمردان و در راستای کسب منافع شخصی ایجاد شود.

Image title

اهدای کاریکاتور چهره خرازی به وی و برگزاری نشست شورای مرکزی ندای آذربایجان شرقی با حضور خرازی نیز دیگر برنامه های این سفر بودند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کاسبکار

شکر خورده . باید بررسی کرد تا مشخص شود احمدی نژاد کجای ایشان رو هم سوزانده که این طور ... می گوید.!؟

0
0
پاسخ
1394-04-25 20:06
ندا زاده

از یه طرف میگه احمدی نژاد محاله به قدرت برگرده ، ازطرفه دیگه میگه از خطر احمدی نژاد باید ترسید.ایول احمدی نژاد که علیرغم سکوتت باز هم خواب خوش فتنه گران رو آشفته کرده ای !!!

0
0
پاسخ
1394-04-25 20:13
کریمی

به نظرم یه نوزاد که هنوز مراحل شیرخوارگی رو طی میکنه نمیتونه از طرف ملت حرف بزنه !!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-25 20:16
رضا مرادی

تمام مردم ایران و آحاد اقشار جامعه در انتظار بازگشت احمدی نژادند .توده و متن مردم به خوبی دریافته اند که دولت روحانی هم مانند دولتهای خاتمی و هاشمی ، هیچ دغدغه ای برای حل مشکلات مردم و توجه به اقشار متوسط و ضعیف کشور ندارد .اینها به دنبال سیاسی بازی با یک عده افراد به ظاهر روشنفکر و شکم سیر هستند که عمدتا هم دغدغه لیبرال دموکراسی دارند .دکتر احمدی نژاد در عمق قلوب ملت جا دارد اگر چه بعضی ها نخواهند .منتظر خرداد 96 باشید تا پاسخ این قبیل حرف های ... را با قاطعیت از سوی مردم دریافت نمایید .

0
0
پاسخ
1394-04-25 21:41
مفیدی

این نسخه بدلی هم میخواد سری تو سرها بلند کنه ،یه نفر نیست به این بگه بابا قدت خیلی کوتاهه تا بزرگ شدن زیاد فاصله داری!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-26 07:40
بهجت نیا

این جماعت مدعی تدبیر و امید از بد و بیراه گفتن به دکتر احمدی نژاد خسته نشدن ؟؟ماها که از شنیدن اینهمه تهمت وناسزا به ایشان خسته شدیم .خیلی زشته. . .

0
0
پاسخ
1394-04-26 07:46
میری

این آقا رو از سفارت و .. . در دولت قبل بخاطر یه سری مسایل که نمیشه نوشت گرقتن و حالا یه جاهاش میسوزه .لذا یکم بهش حق بدین چون بدجور میسوزه .

0
0
پاسخ
1394-04-26 07:49
صفار

سلاممیشه ایشان بجای بد و بیراه گفتن به دولت قبل ، بیایند به مردم توضیح بدن اینهمه مال و ثروت و. . . رو از کجا آورده که اینچنین بریز و بپاشی راه انداخته ؟

0
0
پاسخ
1394-04-26 07:53
پوریا امجدی

کافیه یک تحقیق در مورد بیوگرافی ایشان بکنید. پدر بزرگ ایشان یکی از تجار بزرگ بودند

0
0
پاسخ
1394-04-28 16:11
کریمی

هرچند پدر توبودفاضل از . . . .تورا چه حاصل؟//!!حالا اگه پدر بزرگ باشه که اوضاع بدتره؟؟؟!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-29 15:54
قاسم

چقدرازاحمدی نژادمیترسه که هی میگه احمدی نژادیسم توبروخیانتهای خودتوبپوشون...

0
0
پاسخ
1394-04-29 21:07
reza1539

دمت گرم دکتراحمدی نژاد خوب ذره چشم بعضی ها را گرفتی به کوری چشم بعضی هااحمدی نژاد به قدرت برمیگرده ورییس جمهور اینده ماست

0
0
پاسخ
1394-04-30 21:01
علی

محمود احمدی نِژاد عشق ملت ایران .... بس کنید این همه دورغ را ....الغیبت اشد و من الزنا... غیبت از زنا بدتر است به امید 2 سال بعد ......

0
0
پاسخ
1394-05-01 05:57
علی

خدایا قلب ملت ایران آقای محمود احمدی نژاد را از این همه ... توسط دولت ناامید و بی تدبیر حفظ کن

0
0
پاسخ
1394-05-01 05:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.