1394-04-08 11:33
1604
3
16834

حکم استاندار برای دختر، داماد و خواهر زاده اش !

تغییرات اتوبوسی مفهومی است که در ادبیات سیاسی کشور با تغییر هر دولتی به تدریج گسترده می شود. متاسفانه با تغییر دولت ها در کشورمان در ادارات و سازمان های دولتی انقلابی در چینش افراد رخ می دهد و حتی دایره تغییرات تا مسئولان آبدارخانه ها نیز گسترده می شود.

به گزارش گلستان ما، در حالی در دولت یازدهم نیز این روند ادامه دارد که حتی در برخی ‌موارد شنیده‌ها حاکی از آن است که در این تغییرات گاهی مواردی نیز دیده می‌شود که چیزی فراتر از تغییرات اتوبوسی است.

چندی پیش، علیرضا خسروی، نماینده مردم سمنان در مجلس در اظهاراتی در صحن مجلس از فساد اداری در سمنان پرده برداشت. وی در توضیح این فساد بیان می‌دارد، «متأسفم که به اطلاع شما برسانم استاندار سمنان چند وقتی است ‌تحت ‌تأثیر یکی از نمایندگان استان با عزل و نصب‌های بی‌مورد و پی‌درپی موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، بدانید که بزرگترین ناسپاسی را نسبت به مردم شریف سمنان انجام داده‌اید.

آنچه ‌مدتی است در حوزه انتخابی‌ام رخ می‌دهد، هر چند در تاریخ شهر سمنان واقعه مهمی محسوب نخواهد شد، ‌امتحان مهمی برای دست‌اندرکاران این زد و خورد سیاسی است. هشیار باشید که بازار عزل و نصب‌ها در سمنان کم‌کم به بازار پررونقی تبدیل می‌شود و تدبیر و امید دولت برای زادگاه رئیس ‌جمهور، چیزی جز عزل و نصب‌های بی‌دلیل، ناعادلانه و خنده‌دار به همراه نداشته است‌».

پیگیری تابناک در ارتباط با این خبر از تشدید اختلافات میان استاندار و مدیران ارشد و برخی از نمایندگان این استان حکایت دارد.

به عنوان مثال، پیرو اعتراض شدید اللحن اعضای شورای شهر شهمیرزاد به اظهارات توهین آمیز استاندار در جلسه عمومی شورای اداری این شهرستان ـ‌که منجر به نگارش نامه ای اعتراض آمیز با امضای کلیه اعضای این شورا شد ـ اکنون خبرهای دیگری درباره ‌تشدید اختلاف میان استاندار و برخی از مدیران میانی و ارشد و برخی نمایندگان این استان به گوش می‌رسد.

اهم اعتراضات به عمل آمده علیه استاندار و روش مدیریت وی در سطح استانداری، توهین مکرر به مدیران در جلسات عمومی و دور شدن وی از اهداف دولت تدبیر و امید و اتخاذ رویکرد مستبدانه و نادیده گرفتن نظر کارشناسان در ‌تصمیمات مهم مربوط می‌شود.

مجموعه ای از مدارک در ارتباط با تغییرات گسترده در استان سمنان که در اختیار تابناک محفوظ است، نشان می‌دهد که آقای استاندار با انتصاب افراد غیر بومی در سطح معاونت و مدیریت‌های استانداری برای پیشبرد سیاست‌های خود بهره برداری و از نیروهای بومی استان ـ که واجد توانمندی‌های زیادی بوده و در مرکز و سایر استان‌ها مناصب کلیدی ‌دارند ـ بهره نبرده و در خصوص مدیران بومی استانداری سمنان این اتفاق انجام‌ و مدیران بومی حذف شده اند.

از طرفی انتصابات خانوادگی از جمله انتصاب دختر، داماد و خواهرزاده برای برخی از پست ها و گسترش روابط خویشاوندی در محل استانداری و برخوردهای صورت گرفته از طرف منصوبین استاندار با مدیران، باعث گسترش دامنه این درگیری‌ها شده است.

بنا بر این خبر، رویه خاص استاندار در تمشیت امور و اعمال مدیریت در سطح استان‌، موجب شده ‌این استان در مقایسه با استان‌های دیگر کشور، شاهد رشد و توسعه ی قابل ملاحظه نباشد.

بنابراین این موضوعات نشان می‌هد ‌در این دولت نیز به رغم شعارهایی که در رابطه با شایسته سالاری داده می‌شد، همچنان شاهد مشکلات تغییرات اتوبوسی و یا حتی فراتر از آن هستیم./ تابناک

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدی

اون موقع که استانداری دست غرب گلستانی ها بود دختر خواهرزاده نبود اقا دوست داره پست میده چکاری از دست شما بر میاد !!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-08 16:11
روشنگر

سلام.این مطلب برای استان سمنان است نه گلستان دقت لطفا

0
0
پاسخ
1394-04-08 19:53
صابر

اینهم ازبی تدبیری دولت باصطلاح تدبیر وامید

0
0
پاسخ
1394-04-09 04:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.