1394-02-14 07:01
3560
2
14190
عدم اجازه تیم حفاظت هاشمی به ورود خبرنگاران / اعتراض دانشجویان به برگزاری جلسه سفارشی در این دانشگاه

حاشیه های حضور آیت ا... در دانشگاه امیر کبیر + تصاوير

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی شعارهای خود اعلام کردند که جلسات سفارشی و فرمایشی جایگزین برنامه های دانشجویی شده است و تهمت زدن به امام جایش در دانشگاه نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ همزمان با فرا رسیدن روز استاد هاشمی رفسنجانی برنامه را برای حضور در دانشگاه امیر کبیر تدارک دیده که از ابتدای انتشار این خبر، حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت.

با توجه به ورود خبرنگاران به این برنامه، دفتر آیت ا... تنها مجوز ورود به خبرنگارهای جریان های همسو با خود را صادر کرده و تلاش های دیگر رسانه ها را برای حضور در این برنامه با پاسخ همسو نبودن با آیت ا... و امکان ایجاد تنش ناکام گذاشت.

 

اگرچه ساعت برگزاری این همایش یازده اعلام شده بود، اما تنها اندکی قبل از شروع برنامه ساعت برگزاری یک ساعت جلو کشیده شد.

 

در همین میان تجمعات گسترده ای در دانشگاه امیر کبیر از روز گذشته برای مخالفت با حضور هاشمی در این دانشگاه صورت گرفته است.

 

طی ساعات گذشته حدود 150 نفر از دانشجویان این دانشگاه مقابل درب سالن آمفی تئاتر مرکزی که هاشمی رفسنجانی قرار است در آنجا سخنرانی کند تجمع پیدا کردند و شعارهای خود را سر دادند.

 

دانشجویان مخالف پلاکاردهایی با مضامین «رابطه روز معلم با رأس فتنه را بیابید»، «فتنه گر حیا کن دانشگاه را رها کن»، «سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه های دانشگاه شده است»، "«ستاد تحریف امام و انقلاب»، «سخنران مراسم روز دانشگاه»، «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟» در دست دارند.
این دانشجویان همچنین پلاکاردهایی با تصاویر مهدی هاشمی و مسأله فساد اقتصادی در دست دارند.

 

این در حالی است که تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی به خبرنگارانی که از صبح امروز در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه مستقر شده‌اند اجازه حضور یافتن در میان دانشجویان را ندادند و مانع از حضور خبرنگاران شدند.

 

خودروی هاشمی و عفت مرعشی در حالی وارد دانشگاه شد که دانشجویان با شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا از آنها استقبال کردند.

 

جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم همزمان با انتشار خبر احتمال حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه، ضمن اعتراض به این برنامه ریزی، سوالاتی را از وی مطرح کردند تا در صورت حضور در دانشگاه به آنها پاسخ دهد.

 

 

 

 

 

این خبر در حال تکمیل است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

jhjhbhgh

در مقابل دانشجویان موافق حضور هاشمی در دانشگاه پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده است «دوره دروغگویان به پایان رسیده»،‌ «دوره آشوبگرایان به پایان رسیده»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» در دست دارند و شعر یار دبستانی را می‌خوانند.اینم بگو دیگه گلستان ما ؟چقدر مغرضانه می نویسی !

0
0
پاسخ
1394-02-14 08:50
مجید

سلام چرا از پلاکاردهایی كه روي آن نوشته شده بود «دوره دروغگويان به پايان رسيده»، «دانشجو مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد» و یا شعر «يار دبستاني» را مي‌خواندند. چیزی بیان نمی کنید.چرا ازاندک ها بزبان داریدوالبته متاسفانه شما اقلیت ها را بیشتر میبینید تا حداکثری ها را

0
0
پاسخ
1394-02-15 04:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.