1394-02-13 07:35
1305
0
14143

ماجرای حمله به الهام چرخنده چه بود؟ + عکس

برخی از سایت های خبری روزهای گذشته مدعی شده بودند که به الهام چرخنده در مشهد حمله شده است و وی در اثر این حمله دچار جراحت شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فرهنگ نیوز، روز گذشته یک پایگاه خبری استانی در مشهد در خبری مدعی شده بود که الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که به مشهد سفر کرده است مورد سوء قصد قرار گرفته است. مشهد پیام در خبر خود آورده بود: یک فرد نزدیک به الهام چرخنده در مشهد مقدس بابیان این‌که فرد ضارب یک موتورسوار بوده که از صحنه گریخته است، گفت: خوشبختانه الهام چرخنده در این حادثه دچار شکستگی نشده و از بیمارستان مرخص شد. از طرفی عکسی از این بازیگر در شبکه های اجتماعی منتشر گردید که ادعا می شد پس از حمله به وی در مشهد گرفته شده است.

اما امروز الهام چرخنده با تکذیب ادعای سوء قصد به وی به فارس گفته است: کاملاً در صحت هستم و کماکان در حیرتم که این شایعات چطور و با چه نیتی منتشر می‌شوند؟! اینجا شور و حال بسیار خوبی در همه مردم است و جای همه عزیزان در این جوار نورانی خالی است.در جوار صحن امام رضا(ع) هستم و هیچ سوءقصدی به بنده نشده است.از جایی که خیلی از عزیزان ناراحت و نگران شدند، می‌گویم کسی که شب میلاد حضرت علی(ع) در جوار حضرت رضا (ع) باشد، ایمن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.