1394-02-12 04:36
3555
7
14085
حواشی خواندنی حضور احمدی نژاد در بابل؛

از بشارت احمدی نژاد به ظهور امام زمان(عج) تا شعار "به عشق هرچی مرده، احمدی بر می گرده" مردم بابل + تصاویر

دکتر احمدی نژاد: بشارت می دهم فرزند برومند امیر المومنین (عج) به زودی خواهد آمد و بساط استکبار را برخواهد چید / شیطان می داند قرار است در منطقه اتفاق بزرگی رخ دهد/ شمارش معکوس نابودی آل سعود با حمله به یمن آغاز شد / ابراز احساسات مردم بابل با شعار "به عشق هرچی مرده، احمدی بر می گرده"

به گزارش گلستان ما به نقل از دولت بهار،  سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در شام میلاد مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین (ع) در بابل برگزار شد.

- ظرفیت محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد بیش از یک ساعت مانده به آغاز مراسم تکمیل شده است.

- خیابان های اطراف محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد مملو از جمعیت است.

- دکتر احمدی نژاد لحظاتی قبل (21:38) وارد محل سخنرانی شد.

- مردم با شعار به "عشق هرچی مرده، احمدی بر می گرده"، "صل علی محمد، یاور رهبر آمد" به ابراز احساسات شدید می پردازند.

- سخنرانی دکتر احمدی نژاد با تبریک میلاد امیرمومنان به امام عصر (عج)، رهبر عزیز انقلاب و ملت شریف ایران آغاز شد.

- رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امام تجلی رافت و رحمت الهی ست و ذات خدا رحمت است. تجلی رحمت خدا در زمین امیر المومنین است. او مظهر مهر و رافت خداست. عزت امام متکی بر حقیقت امام است. کسی در طول تاریخ ضغفی از امامان ندیده و تماما عزت هستند.

- شیطان مشغول جوسازی علیه امام عصر (عج) است. قدرتی که با اسلحه بدست آید در برابر عظمت امام عصر (عج) هیچ است.

- تمام سخنان امام مملو از نصحیت و خیرخواهی است و حتی این خیر خواهی امام در جنگ دیده می شود. دشمنان به روی امام شمشیر کشیده اند اما امام که مظهر رحمت الهی است از آن ها می گذرد. امام تجلی بحشندگی خداست و همه وجودش هم برای آخرت و هم برای دنیای مردم منشأ خیر است. حجم آبادآنی که امام انجام داده است بی نظیر است. امام منشأ بخشندگی و خیر و تجلی اسم و صفت و کرامت خداست. امام تجلی عزت خداست و عزت امام ، عزتی ساختگی نیست و متکی بر حقیقت الهی امام است. 

کوچک ترین حرکت و سخنی از امام دیده  نشده است که نشانه ضعف و ذلت در آن باشد و هر چه است همه عزت است. بزرگ ترین دشمنان و گسترده تربن لشکرها و اقدامات نظامی در ذهن او هیچ است. شیطان می داند قرار است اتفاقی بزرگی در این منطقه بیفتد.

- شکست در نظر امام (ع) کوتاه آمدن از حق است. چطور می شود به مظهر نماز بگویند او نماز نمی خواند؟

- خیلی ها می گویند با پوشاندن حق انقلاب حفظ می شود. امکان ندارد حق را بپوشانیم و بتوانیم انقلاب را حفظ کنیم.

- از نظر امام (ع) ناحق را حتی برای یک ثانیه نمی توان پذیرفت. در حادثه کربلا همه بسیج شدند اما امام گفت هیهات من الذله.

- از نظر امام (ع) اگر نتوانیم حق را حفظ کنیم حکومت از عطسه بز بی ارزش تر است. عامل حفط دین و ارزش ها پافشاری بر حق، عدالت، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

- در نظر امام شکست کوتاه امدن از حق است و پیروزی پافشاری بر حق. مهم نیست چه اتفاقی می افتد. آقا آنچه دین را حفظ می کند پافشاری بر حق است. خیلی ها هستند شما می شناسید من هم می بینم می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود! بابا انقلاب ذاتش حق است و حق با پافشاری بر حق حفظ می شود ولا غیر. امکان ندارد با پا فشاری بر ناحق و تظاهر به ناحق شما بتوانید حق را حمایت کنید، نشدنی است. اصلا جز با این منطق شما نمی توانید زندگی پیامبران و امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) را تصویر کنید. 

- آقا چه خبر است در کربلا؟ 72 نفر آمدند تکه و پاره شدند، زن و بچه، آن ها هم که دارند هلهله می کنند. چه کسی پیروز است؟ چه کسی شکست خورده؟ آن کس که ظاهر را می بینید می گوید این ها شکست خوردند وتکه تکه شدند. روی بدن هایشان هم اسب تازاندند! آن کس که عمق را می بیند می گوید و ما رایت الا جمیلا؛ حضرت زینب سلام الله علیها. کدام زیبایی است که حضرت زینب سلام الله علیها این طور به آن افتخار می کند و جلوی آن طاغوت می ایستد؟ زیبایی پافشاری بر حق. حق پیروز است، پیروزی در ذات حق است. پیروزی، ایستادگی بر حق است و شکست کوتاه آمدن از حق. مهم نیست چه بشود، کسی که از حق کوتاه آمد، آیا پیروز شده است؟ از حق کوتاه آمد همه دشمنانش را نابود کرد، آیا پیروز شده است؟! خیر.

- اگر می خواهی حق را یاری کنی، باید بدانی که با حق باید حق را یاری کرد. هدف امام (ع) حکومت کردن نیست. شما حکومت را بگیر داشته باش! طرف دید امام (ع) در حال نماز متصل کامل است، از پشت حمله برد! امام حکومت را برای حکومت نمی خواست. حکومت برای امام (ع) ابزار بود. ابزار احقاق حق و اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم. فرمود اگر ما نتوانیم عدالت را اجرا کنیم افسار شتر حکومت را رها می کنیم، اگر نتوانیم حق را احقاق کنیم حکومت در نظر ما از عطسه بز بی ارزش تر است. چه ارزشی دارد، یا از کفشی که هیچ قیمتی ندارد بی ارزش تر است. حکومت را می خواهیم برای ایستادگی در برابر ظلم، برای پافشاری بر حق، برای عدالت. 

- عزیزان من برای فهمیدن حکمت عمل امام (ع)باید ارزش های وجودی امام (ع) را شناخت. باید ارزش های الهی و فرایند حاکم بر عالم هستی را شناخت. سکوت و پافشاری آن روز امام (ع)، امروز ثمر داده است، پافشاری امام حسین (ع) در عاشورا امروز ثمر می دهد و جریان حاکمیت حق را تضمین می کند، آن بزرگان ها لحظه ای نمی بینند.

- امام مظهر (ع) نهایت قدرت و اقتدار است، نهایت عزت، قدرت و شکست ناپذیری است، در عین حال نهایت رافت و مهربانی و تواضع است. امام (ع)یک موحد به تمام معناست و در عین حال مظهر توحید است. امام خدای نادیده را عبادت نکرده است و جز خدا هیچ چیز را عبادت نکرده است. جز خدا چیزی ندیده است و خدای ندیده را هم عبادت نکرده است. امام (ع) اول و آخر همه امور را می بیند، امام (ع) هیچ کاری و هیچ اقدامی برای غیر خدا نکرده است. از غیر خدا نه، ترسیده است و نه اطاعت کرده است. امام (ع) غرق در خداست و در عین حال مظهر بیان شیوای توحید است. دست امام (ع) دست خداست، زبان امام (ع) زبان خداست، چشم امام (ع) چشم خداست، گوش امام (ع) گوش خداست، امام (ع) هم رحمت تام است و هم خشم و تهدید و انتقام تام، هر دو با هم، هم در اوج مهربانی و بخشندگی است و هم در مقام احقاق حق مو را از ماست می کشد. هم در اوج عبودیت محض است و هم در اوج عزت و کبریایی. امام (ع) هم اوج اقتدار و قدرت است و هم اوج مهربانی.

- امام (ع) حقیقت توحید است، تجلی توحید است، راه شناخت خداست. شهریار چه زیبا می گوید به علی (ع) شناختم من به خدا قسم خدا را. راهش همین است. امام (ع) مظهر علم و حکمت و رحمت الهی است. هدیه بی نظیر خدا برای بشر در طول تاریخ است. امام (ع) مرز ندارد. دیدید بعضی ها وقتی یک مسیحی یا بودایی تعریفی از حضرت می کند، تعجب می کنند، این تعجب دارد؟  امام (ع) به همه فطرت ها آشنا است. برای همه آشناست. البته عده ای متاسفانه با مرزبندی غلط مشکل درست می کند. هر انسان فطری به هر اندازه ای که با حقیقت امام امیرالمومنین (ع) آشنا بشود عاشقش می شود. مسیحی و یهودی و بودایی و هندو ندارد، همه انسان ها فطرت الهی دارند. عظمت ها و صفات الهی امام (ع) آنقدر گسترده است که برخی گفتند خداست! که (ع) امام خودش با آن ها برخورد کرد.

- امام (ع) مظهر اتم اسماء الهی است، هر چه از خدا می خواهید بدانید باید در امام (ع) ببینید. خدا را که نمی شود دید، مظهرش را باید دید، هرچه از خدا می خواهید بشناسید نگاه کنید به امام (ع). عزیزان من ایمان، هستی هر کس است، ایمان ارزش هر انسان است، به قدر نزدیکی به امام (ع) ارزش داریم، چقدر سنخیت با امام (ع) پیدا کرده ای همانقدر بر مدار حق هستی، غیر از او چیزی وجود ندارد در عالم. البته عده ای قلیلی هم هستند که اگر همه دنیا را به آن ها بدهی بغض و کینه حق و امیرالمومنین (ع) از دل آن ها بیرون نمی رود. 

- عزیزان من. امروز جهان بیش از هر زمان نیازمند اندیشه روشن امیرالمومنین (ع) و حاکمانی عادل از جنس اوست. بدون حاکیت امام (ع) انطور که باید حق و عدالت حاکم نخواهد شد. باید امام (ع) را بشناسیم. شناختیم بعدش چه کنیم؟ باید یاری کنیم، حاکمیت عدالت و توحید بدون یاری توده های مردم ناممکن است. ما بالاتر از حضرت امیر (ع) نداریم. اصلاح نمی شود جامعه. حاکمیت توحید عدالت نیازمند یاری انسان ها و مطالبه انسان هاست.

- شیطان چند هزار سال برنامه ریزی کرده است و در نقطه مقابل مومنین و موحدین و صالحان هم تلاش کرده اند، خدای متعال هم یاری کرده است، نتیجه چه خواهد شد؟ می خواهم بشارت بدهم علی رغم  همه تنهایی ها و همه طراحی ها برای محو کردن ایمان به امام (عج) به لطف خدا امروز در سراسر جهان یک حرکت و اگاهی عظیم آغاز شده و جهان به سرعت به سوی توحید و عدالت حرکت می کند و همه پایه های شیطانیان در هم خواهد شکست. من سخنرای آن آقا را بعد از آن داستان گوش دادم. از موضع سلطنت بر جهان سخنرانی می کرد. من خنده ام گرفت. گفتم بیچاره در سرازیری می روی و ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! بیچاره تر از تو پیدا نمی شود در عالم. به خدا تمام هیمنه آمریکا در حال فرو ریختن است. خیال می کنند 4 تا آدم ضعیف را این طرف و آن طرف دنیا دیده اند و صدا ها را خوابانده اند، دیگر حاکم شده اند تا ابد. این طور نیست. همه بنیان های 400 ساله شان فروریخته است و به فضل الهی فرزند برومند امیرالمومنین، امام صالحان (عج) به زودی زود خواهد آمد و بساط استکبار را بر خواهد چید.

- کارشان تمام است. تکیه شما به کجاست که با مردم اینطور صحبت می کنید؟ شما بزرگتر از زورگویان قبل از خودتان هستید؟ اینطور نیست، آن ها بزرگتر از شما بودند اما هیچ اثری از آن ها باقی نمانده است. البته من بنا ندارم صحبت کنم در این باره چون ممکن است برخی ها برداشت های دیگری کنند. اما بدانید تمام شده است کار این ها. حوادث دنیا سرعت گرفته است. نگاه کنید! همه منتظر یک خبر عجیب هستند. لحظه ای که آن کشور به کشور دیگر حمله کرد شمارش معکوس نابودی خودش آغاز شد.

- جهان به سمت همگرایی و  وحدت می رود، مرزها برداشته می شود، اندیشه ها و دل ها بایکدیگر یکی می شوند. یک اقلیت محض چند هزار نفری دارند دنیا را می چاپند، همه ثروت عالم را گرفته اند و به 7 میلیارد نفر ظلم می کنند، این یک همدلی می خواهد. یک حرکت می خواهد تا بساط این ها را از عالم جمع کنیم و بشریت نجات پیدا کند. چقدر انسان به دنیا می آید اما طعم انسانیت را نمی چشد و مثل غنچه ناشکفته از دنیا می رود؟ خوشبختانه این عده قلیل منفور هستند و در حال رفتن هستند و به فضل الهی به زودی نابود می شوند.

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

 

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

تلاش و شجاعت و ساده زیستی او قابل ستایش و پاسداشت می باشد.ایکاش بر احساسش و رفتار بعضی از اطرافیانش کنترل و نظارت بیشتری می داشت و آن 11 روز خانه نشینی اتفاق نمی افتاد.

0
0
پاسخ
1394-02-12 07:59
جمشید بسم ا...

حالا شما از اینکه حاج محمود دیگه اومده توی خط ولایت مطمئنید که تبلیغش رو میکنید؟با این حرفهاش داره اتصال مستقیم خودش به امام معصوم علیه السلام رو یواش یواش ادعا میکنه ...اصلا این آقا چرا همش نظریه پردازی دینی میکنه؟چقدر درس علوم دینی خوانده؟

0
0
پاسخ
1394-02-12 10:05
REZA1539

احمدی نژاد دوستت داریم رئیس جمهور بعدی ما دکتر احمدی نژاد است . اقای دکتر ، علی ابادکتول منتظر قدوم مبارک جنابعالی هستیم .

0
0
پاسخ
1394-02-12 19:46
q

رییس جمهورهر کی باشه احمدی نژاد-خاتمی یاروحانی یا.....هر کی هست ......مردم رو تو زحمت نیندازه تورم رو زیاد نکنه با جهان خارج تعامل داشته باشه از جنگ و جنگیدن و کشتار دفاع نکنه و از همه مهمتر اگه مرده قدرت پول ملی روز یاد کنه....

0
0
پاسخ
1394-02-13 03:15
بیتا

رییس جمهوری توهم احمدی نژاد ؟!بسه هر چی گرونی و تبعیض و ....عضو تشخیص مصلحت نظام هم براش زیادیه ؟!

0
0
پاسخ
1394-02-13 05:57
حزب الله

احمدی نژاد یکی از بهترین رئیس جمهور های این انقلاب است. و بعضی ها که چشم دیدن پیشرفت این کشور اسلامی را ندارن در موردش بدگویی میکنن.مطمئن باشید روزی حق بی پرده آشکار می شود و اون موقع از حرفتون پشیمون می شوید. انشالله

0
0
پاسخ
1394-02-13 13:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.