1394-01-27 08:53
1149
0
13367

ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است / شورای امنیت را باید «شورای ناامن‌سازی جهان» نامید‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث یمن و کودک‌کشی‌ها ‌نشان می‌دهد که ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است، گفت: ‌رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوز‌گر و ضد‌انسانی است‌.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا ؛ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جلسه معارفه جانشین سپاه عاشورا با اشاره به شرایط حساس جهانی اظهار داشت: بشریت در یک پیچ تاریخی مهم قرار گرفته و دشمنی‌های شیاطین و مستکبران را با ملت‌ها شاهد هستیم به خصوص اوج‌گیری دشمنی‌ها با مسلمین را در همه جا شاهد هستیم و ویران کردن خانه‌ها و کشتن زنان و کودکان را در منطقه شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حوادث یمن و کودک‌کشی‌ها ‌نشان می‌دهد که ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده و رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوز گر و ضدانسانی هست و با درجاتی بیش از گذشته به کار خود ادامه می‌دهد.

نقدی تاکید کرد: شورای امنیت که بهتر است شورای ناامن‌سازی جهان به آن گفته شود قطعنامه صادر می‌کند و به جای اینکه از متجاوز بخواهد که تجاوز را قطع کند ملتی را که می‌خواهد از خود دفاع کند را از سلاح و تجهیز شدن محروم می‌کند.

دنیا دیگر از این همه ظلم و ستم خسته شده است/ مردم دنیا به دنبال ناجی و پناهگاه هستند و امروز ملت‌های مظلوم پناهگاه خود را در ایران پیدا کرده‌اند

وی پایمال کردن حق مظلومان و دفاع از غاصبان و تجاوزگران را قانون شورای امنیت و آمریکا دانست و گفت: دنیا از این همه ظلم و ستم خسته شده و به دنبال یک منجی و پناهگاه می‌گردند و امروز این ملت‌های مظلوم پناهگاه خود را در جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده‌اند و ایران نقطه امید و تکیه‌گاه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر ملتی که از خود دفاع می‌کند مستکبران ایران را متهم به دخالت می‌کند و این در حالی است که مستکبران سلاح و هواپیما می‌فرستند و مردم را بمباران می‌کنند و این امر به علت این است که مردم کشورهای محروم ایران را محل امید و تکیه گاه خود می‌دانند.

وی ادامه داد: براساس قانون آنان یک سخنرانی مقام معظم رهبری و نیز پرستاری از مجروحان مظلومان دخالت محسوب می‌شود اما کشتار وحشیانه آنان دخالت محسوب نمی‌شود و این در حالی است که کانون بیداری ایران اسلامی نقطه امید مظلومان و مردم جهان است و همانگونه که سیدحسن نصر الله در سخنرانی خود گفت، محبوبیت ایران به صورت طبیعی در منطقه و جهان به وجود آمده است.

وی یادآور شد: این نقطه امید شدن مظلومان جهان برای ما هم مایه امیدواری و سرافرازی است و در عین حال مایه نگرانی است که مسئولیت را سخت‌تر کرده و باید بتوانیم به الگوهای مورد انتظار برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این مسئولیت سخت را در شرایطی دشوار بر دوش داریم و در حالی که با آنان مذاکره می‌کنیم با ما جنگ نظامی نیز می‌کنند و در مرزها توسط تروریست‌ها با ما در حال جنگ هستند.

وی یادآور شد: تمام پایگاه‌های تروریستی و سلطنت‌طلب‌ها مقرشان در آمریکا قرار دارد و علاوه بر آن صدها شبکه ماهواره‌ای بر ضد ملت ایران از آمریکا هدایت می‌شوند و ما باید الگوی ملت‌های ستمدیده را در چنین شرایط سختی بسازیم و این ماموریت امروز ملت ایران است که با رهبری الهی متکی به خدا این کار ممکن است.

سردار نقدی افزود: نفرت و ایجاد جنگ و نفاق میان ملت‌های مسلمان منطقه از اهداف و برنامه‌های استکبار است و این در حالی است که امروز سرمایه بزرگ وحدت و همدلی را در منطقه و از جمله میان ایران و عراق شاهد هستیم.

امروز باید آذربایجان به دنبال باکری زمان خود و ستارخان امروز خود باشد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به الگو بودن تبریز در میان بسیاری از شهرهای کشور تصریح کرد: امروز باید آذربایجان به دنبال باکری زمان خود و ستارخان امروز خود باشد و آن بزرگان در زمان خود کار بزرگ خود را انجام دادند و ما نیز نباید در گذشته بمانیم و برای فردای تاریخ باکری‌ها و ستارخان‌ها را بسازیم.

وی همچنین همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را نیاز مهم امسال دانست و گفت: برای مقابله با زورگوئی‌های مستکبران به همدلی و همزبانی نیازمندیم و سال 94 باید سال اتفاقات مهم در عرصه بسیج نیز باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.