1394-01-27 02:39
857
0
13326
عده ای گمان می کنند تافته جدابافته هستند!

هشدار تند رئیس دستگاه قضا به فرافکنان / آملی لاریجانی : اگر این حرفها و هجمه‌ها ادامه یابد چه بسا به مردم شریف ایران خواهیم گفت هجمه‌ها از کجا آب می‌خورد

رئیس قوه قضاییه در پی سخنان و فشارهای اخیر برخی شخصیتهای سیاسی گفت : به هر حال صبر قوه قضاییه هم حدی دارد و اگر این حرفها و هجمه‌ها ادامه یابد چه بسا به مردم شریف ایران خواهیم گفت هجمه‌ها از کجا آب می‌خورد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه قوه قضاییه توجهی به این سخنان و نسبت‌هاي خلاف ندارد، تاکید کرد: ایستادگی قوه قضاییه در برابر فشارها و رانت‌های سیاسی دلیل اصلی هجمه‌ علیه دستگاه قضایی است که البته اینجانب صلاح نمی‌بینم که در سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» بگویم که چه چیزهایی در پشت صحنه این فشارهاست .

لاریجانی گفت : اما به هر حال صبر قوه قضاییه هم حدی دارد و اگر این حرفها و هجمه‌ها ادامه یابد چه بسا به مردم شریف ایران خواهیم گفت هجمه‌ها از کجا آب می‌خورد ، چه نسبت‌هاي صد درصد كذب و به چه دلیلی علیه قوه قضاییه گفته می‌شود و از چه رانت‌های سیاسی استفاده می‌کنند تا جلوی رسيدگي‌هاي قوه قضاییه را بگیرند.

وی با اعلام اینکه شکایت داشتن از نحوه رسیدگی‌ها و یا تخلفات و اشتباهات احتمالی دستگاه قضایی هم سازوکار قانونی و مشخصی دارد، گفت: دستگاه قضایی همواره بر کار قضات و کارکنان خود نظارت دارد و این نظارت‌ها و رسیدگی‌ها از طریق دادسرای انتظامی، دادگاه عالی انتظامی قضات، مرکز حفاظت و اطلاعات و بازرسی‌ها انجام می‌شود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی تصریح کرد: پرونده‌های بسیاری برای رسیدگی به دادگستری می‌آید که در دادگاه تجدیدنظر، حکم قطعی می‌شود اما عده‌ای كه گمان مي‌كنند تافته جدا بافته‌اي هستند و رسيدگي قضايي و عدالت براي همه خوب است جز برای آنها، تلاش دارند در روند رسیدگی به پرونده‌ها مانع تراشی کنند.

وی یادآور شد: ما اعلام می‌کنیم که قوه قضاییه توجهی به اینگونه مانع تراشی‌ها ندارد و در مسير قانون و به هدف اجراي عدالت با قاطعيت و صلابت عمل مي‌كند.

آیت‌الله آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان مصالح نظام را در نظر بگیرند و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.