1394-01-26 09:35
975
0
13295
رئیس واحد علوم و تحقیقات :

شهادت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات، رنگ و بویی تازه به مجموعه دانشگاه آزاد بخشید

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: با شهادت مرحوم هادی جعفری، دانشجوی واحد علوم و تحقیقات، رنگ و شمیم ایثار در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در واحد علوم و تحقیقات عملا گسترش بیشتری پیدا کرد.

به گزارش گلستان ما، دکتر علی عباسپور با تبریک و تسلیت شهادت دانشجوی شهید مهندس هادی جعفری به جامعه دانشگاهی کشور و خانواده وی گفت: بزرگان و ایثارگرانی همانند شهید جعفری در واحد علوم و تحقیقات و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کم نیستند، این بزرگواران در عین اینکه تمایلی به شناخته شدن در جامعه ندارند با خضوع و ایثارگری خود گام های موثری در راستای حفظ و پایداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی دارند که متأسفانه این عزیزان را بعد از شهادت آن‌ها می‌شناسیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: اقتدار ایران اسلامی در جهان و آرامشی که امروزه با وجود دشمنان اسلام و تلاطم‌های به‌وجود آمده در منطقه، در ایران حاکم است، حاصل و برکت خون شهدا و ایثارگری نامدارانی چون شهید جعفری است.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکلیفی است که برعهده ما قرار گرفته است بنابراین باید با تلاش مضاعف خود بتوانیم این تکلیف الهی را به بهترین شکل ممکن به سرمنزل مقصود برسانیم.

عباسپور با بیان اینکه امروزه اقتدار و شکوه ایران اسلامی در کشورهای سوریه، یمن و عراق به وضوح نمایان است، تصریح کرد: این عظمت ایران، خواب را از دیدگان مستکبرین جهانی، آل سعود و دشمنان اسلام و ایران ربوده است، آنان بدانند که همچنان در باغ شهادت باز است و جوانان این مرز بوم همواره آمادگی کامل برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران را دارند.

وی با ابراز تأسف از دست دادن شهید جعفری و شهدایی مانند آن تصریح کرد: حضور شهید جعفری و شهادت وی آن هم در ایامی که اکثر مردم ایران در حال استقبال از سال جدید بوده‌اند، خود نشانگر ایثار و از خود گذشتگی این بزرگوار است که برای پاسداری از اسلام و حرم ائمه اطهار(ع) و مبارزه با جاهلیت و کفر به کمک برادران عراقی شتافته بود.

رئیس واحد علوم و تحقیقات با توجه به نامگذاری سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی به نام «شمیم ایثار» از سوی دکتر میرزاده تصریح کرد: با شهادت دانشجوی شهید مرحوم جعفری، رنگ و شمیم ایثار در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در واحد علوم و تحقیقات عملا گسترش بیشتری پیدا کرد.

عباسپور با توجه به اینکه مقام معظم رهبری لازمه اقتدار ایران را در سه عنصر علم، فرهنگ و اقتصاد دانسته‌اند افزود: در عرصه علم و پیشرفت علمی، اینجامعه دانشگاهی است که باید با ایفای نقشی گسترده بتواند به پیشرفت ایران کمک شایانی کند./ آنا

لازم به ذکر است، هم‎زمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی عملیاتی در تکریت عراق برای مبارزه با عوامل تکفیری، «پاسدار مدافع حرم هادی جعفری» بر اثر انفجار، پیکر پاکش سوخت و اثری از قامت رعنایش برای بازماندگان باقی نماند.

پاسدار شهید هادی جعفری، از اهالی منطقه دابودشت شهرستان آمل و متأهل بود که در سن 29 سالگی آسمانی شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.