1393-12-15 09:34
2709
1
11461
با دخالت نیروهای انتظامی و آتش نشانی به خیر گذشت ؛

خودکشی یک شهروند به دلیل اختلاف با یک موسسه مالی و اعتباری

یک شهروند مشهدی که به دلیل اختلاف مالی با یک موسسه مالی و اعتباری قصد خودکشی داشت با تلاش نیروهای آتش نشانی و انتظامی از اقدام خود منصرف شد.

به گزارش گلستان ما، مقارن ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه ظهر دیروز یک شهروند مشهدی خود را به طبقه هفتم یک موسسه مالی و اعتباری واقع در میدان جانباز مشهد رساند و تهدید به خودکشی کرد.

به گفته شاهدان عینی این مرد ۴۰ ساله پس عدم موفقیت در دریافت وجه مورد نظر خود و به دلیل اختلاف مالی با این موسسه با مراجعه به طبقه هفتم این ساختمان مسئولان این موسسه را تهدید به خودکشی کرد.

حضور این فرد و اقدام به خودکشی که منجر به ازدحام و تجمع بسیاری از خودرو ها و عابران و همچنین ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به بلوار جانباز شد در نهایت با مداخله نیروهای انتظامی و آتش نشانی به نتیجه رسید و این فرد از خودکشی صرفنظر کرد.

مدیر حوزه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در همین رابطه بیان کرد: با اطلاع از این وضعیت اتش نشانان این سازمان به همراه امکانات لازم از جمله تشک و همچنین نردبان نجات به محل اعزام شدند.

مجید شادی بیان کرد: این فرد ۴۰ ساله که برای رسیدن به هدف خود و حل مشکل مالی از طریق به خطر انداختن جانش در طبقه هفتم یک موسسه مالی و اعتباری حاضر به خودکشی شده بود بالاخره پس از تلاشی دوساعته و مذاکره نیروهای عملیاتی و امدادی از اقدام خود منصرف و به پایین ساختمان هدایت شد.

وی افزود: با نجات جان این فرد به منظور تحقیقات بیشتر شهروند مذکور به نیروهای انتظامی مستقر در محل تحویل داده شد. / مهر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خنده بازار

اقایان ... تحویل بگیرید......

0
0
پاسخ
1393-12-15 09:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.