1393-12-15 07:33
1558
0
11458
فرماندار گرمی: به خاطر نماینده در فرمانداری ابقا نشده‌ام‌؛

تنها فرماندار احمدی‌نژاد در دولت روحانی‌ام

تنها فرماندار دولت احمدی‌نژاد هستم که با عنایت استاندار اردبیل در سمت خود باقی ‌مانده‌ام ولی علت آنکه استاندار مرا ابقا کرده نمی‌دانم ولی یقین دارم که به خاطر فامیل بودن با نماینده مردم گرمی در سمت خود ابقا نشدم بلکه این نظر استاندار بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از صراط: فرماندار شهرستان گرمی گفت: به خاطر نماینده مردم گرمی در مجلس در سمت خود ابقا نشده‌ام بلکه انتخاب عزل، نصب و ابقای فرمانداران وظیفه استاندار است.

محمود علایی پیش از ظهر امروز در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در نشست خبری اظهار کرد: تنها فرماندار دولت احمدی‌نژاد هستم که با عنایت استاندار اردبیل در سمت خود باقی ‌مانده‌ام ولی علت آنکه استاندار مرا ابقا کرده نمی‌دانم ولی یقین دارم که به خاطر فامیل بودن با نماینده مردم گرمی در سمت خود ابقا نشدم بلکه این نظر استاندار بوده است.

وی در مورد جابه‌جایی خود با فرماندار شهرهای بیله‌سوار و پارس‌آباد نیز گفت: بنده نیز کم و بیش در جریان این شایعات هستم ولی به صورت رسمی و غیررسمی تاکنون چیزی به من اعلام نشده است.

فرماندار شهرستان گرمی در مورد فعالیت خود به عنوان رئیس هیئت والیبال افزود: این انتخاب با نظر خود بنده نبوده و اصلا در این زمینه نظری ندارم ولی بر این باورم به دلیل علاقه و فعالیتی که در رشته والیبال داشتم با تصمیم هیئت والیبال استان از بین سه فرماندار مشگین‌شهر، کوثر و گرمی بنده نیز به این سمت انتخاب شدم ولی حاضر هستم آن را تحویل دهم.

سه تخلف آشکار را پیگیری می‌کنم

علایی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پیگیری سه تخلف رخداده در شهرستان گرمی و پیگیری آن بیان کرد: تخلف ماسه‌شویی و تخریبی که در حریم دریاچه گیلارلو و مفقود شدن 30 هزار شکر در این منطقه رخ داده به جد پیگیری می‌کنم و باید خبرنگاران از بازرسی استان سئوال کنند که چرا تاکنون حکمی صادر نشده است.

این مسئول ادامه داد: با به نتیجه رسیدن علل و عوامل این تخلفات موضوع را پیگیری خواهم کرد و بر این باورم که مردم به سرعت در جریان نتایج پیگیری‌ها و حکم صادر شده قرار می‌گیرند.

فضا برای فعالیت احزاب در گرمی بسته و محدود نیست

فرماندار شهرستان گرمی در مورد انتخابات مجلس و فعالیت‌‌ها در حوزه فرمانداری گرمی گفت: ما بر این باوریم که یک انتخابات شایسته و مناسب در فضای سالم در پیش رو است که قطعا این انتخابات زمینه اعتبار دو چندان نظام اسلامی را با حضور مردم فراهم می‌آورد.

علایی عنوان کرد:  دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنند تا انتخابات مجلس با مشارکت فعالانه مردم برگزار شود که قطعا اعتماد مردم بزرگترین پشتوانه در این زمینه خواهد بود.

این مسئول با یادآوری اینکه همه کاندیداها که با شور و اشتیاق در این انتخابات حاضر می‌شوند مورد حمایت قانونی ما هستند، گفت: ما در چارچوب قانون از همه کاندیداها دعوت خواهیم کرد تا حضور باشکوه مردم را در انتخابات فراهم کنند.

فرماندار شهرستان گرمی متفاوت بودن شرایط را در انتخابات پیش‌رو یادآور شد افزود: بنده نیز معتقدم که فعالیت احزاب در شهرستان گرمی مطلوب و خوب نیست ولی آمادگی داریم تا در چارچوب قانون و رعایت خطوط قرمز از همه احزاب و گروه‌ها که به گرم شدن تنور انتخابات کمک می‌کند، حمایت کنیم.

علایی یادآور شد: ما در ترویج و تقویت بازی‌های بومی و محلی و ترویج و تبلیغ سنتی آیین‌های رایج در این منطقه تلاش می‌کنیم و بر این باوریم که احیای این ظرفیت‌ها می‌تواند به تقویت بخش گردشگری و چشم‌انداز مناسب در این حوزه کمک کند.

70 فعالیت کارگاه‌های در گرمی راکد است

وی از توسعه کشت زعفران به میزان 8 هکتار و تقویت بهره‌برداری مناسب از زعفران وحشی در منطقه خبر داد و گفت: تلاش و جدیت ما بر این است تا این برنامه‌ها مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شود.

فرماندار شهرستان گرمی راکد بودن 70 واحد کارگاهی را در شهرستان گرمی یادآور شد و ادامه داد: در این زمینه ما سعی داریم واحدهای غیرفعال را فعال کنیم به طوری که 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت سرمایه‌گذار در گرمی انجام می‌شود که 10 میلیارد تومان آن مربوط به منطقه نمونه گردشگری گیلارلو است.

علایی ساخت مجموعه‌های تفریحی و گردشی را در این زمینه یادآور شد و افزود: این سرمایه‌گذار بدون اینکه ریالی تسیهلات بگیرد با ظرفیت خود توسعه این منطقه را در اولویت قرار داده است.

وی در پایان سخنان خود از مطالعات احداث کارخانه نورد فولاد و سیمان انگوت خبر داد و بیان کرد: زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها و قول افتتاح آنها به گونه‌ای است که باید در عرصه عمل تلاش کرده تا این امر اتفاق بیفتد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.