1393-09-24 16:18
1368
0
7286

پاداش ویژه یک سرویس اطلاعاتی برای ایجاد ناامنی جدید در مرزهای جنوب شرق

یکی از رابطین سرویس های اطلاعاتی منطقه ای که نقش هماهنگ کننده سرویس موساد و سیا در برخی پروژه های تروریستی منطقه ای بر عهده دارد، اخیرا پرداخت معوقه جدید پولی به گروهک جیش العدل را منوط به عملیات جدید در مرزهای شرقی کرده است.

به گزارش گلستان ما ، جیش العدل طبق جدول زمانی معین اخیرا باید یک بسته پولی جدید را دریافت می کرده است که این بار رابط این سرویس اطلاعاتی دادن این بسته پولی را منوط به یک عملیات جدید در مرزهای جنوب شرق کرده است.

طبق برخی پیگیری های خبرنگار جهان نیوز، این رابط همچنین از وعده یک پاداش پولی کلان تر در صورت موفقیت آمیز بودن آن عملیات خبر داده است.

در این دستورالعمل ویژه حمله به پاسگاه های مرزی و به خصوص پاسگاه های سپاه که در اختیار بسیجیان بلوچ می باشد، تاکید شده است.

در همین حال محمدظاهر سرکرده جیش العدل از اعضای گروهش خواسته به هر شکل ممکن یک عملیات جدید در مرزهای شرقی انجام داده تا بتوانند این پاداش ویژه را دریافت کنند.

محمد ظاهر گفته است، انجام این عملیات در کوتاه ترین زمان برای دریافت پول بیشتر از سرویس های اطلاعاتی الزامی است.

وی همچنین تاکید ویژه کرده است که باید از طریق این عملیات ها انتقام سنگینی از بسیجیان بلوچ که در عملیات های گذشته آنها را ناکام کرده اند، بگیرند.

گفتنی است، چندی قبل بسیجیان بلوچ یکی از سنگین ترین عملیات های گروه جیش العدل در حمله به پاسگاه مرزی میل ۱۷۱ همجوار با روستای آسکان شهرستان سراوان را ناکام گذاشتند.

لازم به یادآوری است که در آن عملیات یکی از بسیجیان بلوچ به نام 'یارمحمد درزاده' به شهادت رسید./جهان نیوز

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.