1393-09-06 18:36
2208
0
6375

پاسخ دندان‌شکن زائران پیاده حرم امام حسین(ع) به داعش + عکس

زائران حضرت سیدالشهداء(ع) بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی از تهدیدات گروه تروریستی داعش به سوی کربلای معلی درحال حرکت هستند.

به گزارش گلستان ما ، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، زائران زیادی با پای پیاده از به سوی کربلای معلی حرکت کرده‌اند و تاکنون حدود ۸۰۰ کاروان حسینی وارد کربلا شده‌اند.

راهپیمایی پیاده‌روی اربعین حسینی در روزهای آینده به اوج می‌رسد، چراکه کاروان‌هایی از سراسر جهان در این پیاده روی بزرگ و میلیونی شرکت می‌کنند.

زائران اباعبدالله الحسین(ع) بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی از تهدیدات گروه تروریستی داعش به سوی مقصد نور و منزلگاه مقدس الهی و مقام رفیع امام حسین(ع) که در دل‌های شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) جایگاهی خاص دارد درحال حرکت هستند.

بر روی یکی از تابلوهای نصب شده در مسیر پیاده‌روی اربعین عبارتی جالب نوشته شده است که پاسخی دندان شکن به تهدیدهای گروه‌های تروریسی و خصوصاً داعش است.

بر روی این تابلو نوشته شده است: "لو تمطر دواعش هم نزور حسین" یعنی "حتی اگر داعشی ها از آسمان ببارند باز هم به زیارت امام حسین(ع) می‌رویم."

«عقیل الطریحی» استاندار کربلا ابراز امیدواری کرد که طرح امنیتی ویژه اربعین نیز همچون طرح امنیتی ویژه عاشورای حسینی موفقیت‌آمیز باشد.

دولت عراق تامین امنیت کربلا را همواره مورد اهتمام جدی خود قرار داده و این قضیه در مناسبت‌های ماه محرم و صفر از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

پیش‌بینی حضور ۲۰ میلیون زائر حسینی در مراسم اربعین کربلای معلی طرح‌های امنیتی عراق به منظور تامین امنیت عتبات عالیات به شکل گسترده‌ای ایجاد شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.