1397-11-07 14:28
1122
0
60698
گزارش دانا از هشتگ #بتوقیت_نصرالله؛

سیدحسن نصرالله با چکش، تن اسرائیلی ها را لرزاند/ گزینه های روی میز حزب الله برای ورود به الجلیل + تصاویر

کاربران عرب توییتر با هشتگ #بتوقیت_نصرالله به استقبال گفت و گوی سیدحسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان با شبکه المیادین رفتند و سخنان وی را بازنشر دادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ حدود دو هفته پیش برخی منابع غیررسمی در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که دبیرکل حزب الله سکته کرده و به بیمارستان منتقل شده است؛ این ادعا توسط برخی رسانه های صهیونیستی نیز دامن زده شد.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب در گفت و گوی زنده با شبکه تلویزیونی «المیادین» شایعات اخیر درباره بیماری اش را دروغ خواند و گفت: به رغم آنکه وارد شصت سالگی می شوم هیچ مشکل جسمی ندارم.

نصرالله یکی دیگر از دلایل سکوتش را عملیات رژیم صهیونیستی موسوم به «سپر شمال» در مرز با لبنان برای کشف و انهدام تونل های منتسب به حزب الله، عنوان کرد و گفت: ما در حزب الله گذاشتیم تا اسرائیلی ها هرچه می خواهند درباره این عملیات سخن بگویند.

همزمان با اعلام زمان گفت و گوی نصرالله با المیادین هشتگ #بتوقیت_نصرالله با بیش از 46 هزار توییت و بیش از 35 هزار ریتوییت توسط کاربران توییتر عربی ترند شد.

ثمار ابوخلیل، خبرنگار شبکه لبنانی الجدید جمله ای از سیدحسن را توییت کرد و نوشت: اسرائیلی ها پشیمان خواهند شد..ما گزینه‌هایمان همه آماده‌ است

علی شعیب، خبرنگار شبکه المنار هم در توییتی با انتشار تصویر از یکی از شهدای حزب الله و اشاره به بینندگان فراوان مصاحبه سیدحسن نوشت: قلب دوست و دشمن از او متاثر است..حتی نفس هایش را کنترل می کند

معاذالجنید، شاعر یمنی شعری از خودش را در وصف سیدحسن نصرالله بازنشر داد:

کاربرلبنانی در توییتی به زبان عبری صهیونیست ها را مخاطب قرار داد و نوشت: به خوبی می دانیم که شما بیشتر از ما منتظر حرف های سیدحسن هستید تا درباره آینده خودتان بدانید

پزشک ایتالیایی در توییتی با مذمت و تمسخر سران کشورهای عرب حامی آمریکا نوشت: حالا کل عالم منتظر انگشت اشاره سیدحسن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.