1397-11-02 13:25
613
0
60557
سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه؛

کشف انبار سلا‌ح‌های غربی تروریست‌ها در استان داریای سوریه

سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه، از کشف یک انبار تسلیحاتی، شامل انواع سلاح‌های ضدتانک متعلق به گروه‌های مسلح غیرقانونی در استان "داریا" سوریه خبر داد که اکثرا ساخت کشورهای شرق اروپا، فرانسه و آمریکا هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از «تاس»، "والری اشکولنیک" سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد که نظامیان روسی انباری از تسلیحات نظامی در استان "داریا" سوریه را کشف کرد‌ه‌اند که شامل انواع سلاح‌های ضدتانک می‌شود که توسط تروریست‌هایی که به تازگی خود را تسلیم کرد‌ه‌اند برجای مانده است.

وی گفت: «در این انبار تسلیحات نظامی قابل مشاهده است که طی چند شبانه روز گذشته از گروه‌های مسلح غیرقانونی که پیش از این عملیات تروریستی را در استان‌های جنوبی خاک سوریه، از جمله استان داریا، انجام داده‌اند، گرفته شده است.»

این مقام نظامی از جمله سلاح‌های کشف شده، از نارنجک ضدتانک دستگاه پرتاب نارنجک، تعدادی سلاح‌های هدایت شونده ضدتانک که قادر به هدف قراردادن  تاسیساتی در فاصله 4 کیلومتری را دارند و همچنین نارنجک‌های دست‌ساز نام برد.

به گزارش تسنیم؛ به گفته وی، علاوه بر این، در انبار مهمات تروریست‌ها، مین‌های122 میلیمتری سلاح‌های آتش‌زا و خمپاره و سکوهای پرتاب آن و تعدادی سلاح‌های تیراندازی کشف شده است. وی افزود: «تمام تسلیحات موجود در این انبار در آینده نزدیک نابود خواهند شد.»

سخنگوی نیروهای نظامی روسیه همچنین درباره منبع جغرافیایی سلاح‌ها و مهمات به دست آمده در این انبار، یادآور شد که بر اساس نشانه‌های هک شده به روی نارنجک‌ها، آنها تولید کشورهای عضو سابق پیمان ورشو و همچنین برخی از آنها مین‌های کشف شده آمریکایی و فرانسوی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.