1393-08-22 12:34
2064
0
5711

چگونه ایران توانست خاوری را در کانادا حبس کند؟

رئيس پليس اينترپل ناجا گفت: شرايطي را ايجاد کرده ايم که خاوري اکنون در کانادا به گونه اي حبس شده است.

به گزارش گلستان ما ، سردار مسعود رضواني رئيس پليس اينترپل ناجا در گفت وگو با خراسان از پي گيري براي استرداد خاوري از کانادا از طريق پليس اينترپل خبر داد و گفت: شرايطي را ايجاد کرده ايم که خاوري اکنون در کانادا به گونه اي حبس شده است.

مسعود رضواني رئيس اينترپل کشور با حضور در غرفه روزنامه خراسان واقع در بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي کشور در رابطه با آخرين پيگيري هاي پرونده استرداد خاوري از طريق پليس بين الملل اظهارداشت: از جمله کارهاي انجام شده آن است که خاوري در موقعيت حبس قرار گرفته است، به طوري که نامبرده پس از تعقيب و شناسايي اکنون در شرايطي قرار داده شده است که تا زمان تعيين تکليف براي استرداد وي با حکم قضايي دولت کانادا نمي تواند از خاک اين کشور خارج شود.

وي ضمن اشاره به ارجاع همزمان «اعلان قرمز» وضعيت خاوري توسط اينترپل به دولت کانادا و ارائه مستندات کامل براي تعقيب و شناسايي وي به دستگاه قضايي اين کشور از سوي ايران يادآورشد: به رغم برخي کار شکني هاي صورت گرفته توسط دولت کانادا ما اکنون منتظر حکم دادگاه کانادا براي استرداد خاوري هستيم البته نمي توان زمان مشخصي براي اين کار تعيين کرد.

وي افزود: خاوري حتي به مقامات کانادايي نيز دروغ گفته بود. نامبرده براي اين که بتواند اقامت اين کشور را کسب کند بايد مدت زمان مشخصي را در اين کشور سپري مي کرد که به دروغ روزهايي که در ايران بوده را به عنوان روزهاي اقامت در کانادا به اين کشور اعلام کرده بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.