1397-03-07 17:29
682
0
53831
پایگاه فلسطینی المنار:

بن سلمان پادشاه عربستان می‎شود

پایگاه فلسطینی المنار نوشته است که ملک سلمان، پادشاه عربستان به دلیل بیماری بزودی از قدرت کنار رفته و محمد بن سلمان به جای او در قدرت می‎نشیند.

به گزارش گلستان ما، پایگاه المنار فلسطین روز دوشنبه در مطلبی با طرح سوالاتی نوشته است که آیا سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه وهابی و بیمار عربستان از قدرت به نفع محمد بن سلمان کنار می‎کشد و آیا این کناره‎گیری در آستانه عید فطر انجام خواهد شد.

این پایگاه در ادامه با اشاره به اینکه آیا امکان کودتای بن سلمان علیه پدرش وجود دارد می‎افزاید: منابع نزدیک به حکومت وهابی عربستان به اطلاع منابع غربی رسانده‎اند که سلمان دچار بیماری است و طی تعطیلات عید فطر از طریق نطقی تلویزیونی پادشاهی فرزندش را اعلان خواهد کرد.

این منابع با بیان اینکه همه کارها برای اعلان پادشاهی بن سلمان انجام شده است اظهار داشتند کهولیعهد سعودی از این موضوع که مانعی برای به قدرت رسیدن او پدید بیاید بیمناک است چرا که بیشتر شاهزادگان از او عصبانی هستند.

المنار در بخش دیگری از این مطلب فاش می‎کند که یک کادر پزشکی از اسرائیل برای نظارت بر مداوای محمد بن سلمان که در جریان تلاش یکی از نزدیکانش در جده برای کودتا از ناحیه پا مجروح شد به ریاض سفر کرده است.

به گفته منابع آگاه دو تیر به پای ولیعهد سعودی در جریان این تیراندازی اصابت کرده است.

المنار در پایان دلیل تاخیر در انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان را زخمی شدن او عنوان کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.