1397-02-15 04:29
1092
0
53174
شب گذشته برگزار شد؛

قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2019: ایران در گروه زندگی!

قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیای 2019 انجام شد و تیم ملی ایران در گروه D با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد.

به گزارش گلستان ما، رقابت های جام ملت های آسیای 2019 از 5 ژانویه (15 دی 97) تا 1 فوریه (12 بهمن) در امارات برگزار خواهد شد و دیدار افتتاحیه این رقابت ها را تیم های امارات و بحرین برگزار می کنند.

این اولین دوره رقابت های جام ملت های آسیاست که با 24 تیم و در 6 گروه 4 تیمی برگزار می شود و با توجه به حضور تیم های بیشتر، مرحله گروهی برای تیم های مدعی راحت تر شده است؛ با این وجود، به نظر می رسد که ایران در یکی از راحت ترین گروه هاست.

کارلوس کی روش، سرمربی ایران، در مورد قرعه کشی و شانس تیمش در این رقابت ها گفت:” شما با استعداد می توانید بازیها را ببرید اما برای قهرمانی نیاز به شخصیت دارید. ایران تقریبا برای چهار سال بهترین تیم آسیا در رده بندی فیفاست.

 بازیکنان تیم ملی استعداد و شخصیت کافی برای به چالش کشیدن یک فرصت عالی برای رسیدن به عنوان در جام ملتهای آسیا را دارند؛ و یکبار دیگر می خواهم نظر خاضعانه خودم را بیان کنم. قرعه کشی سوال اصلی نیست. خوب آماده شدن یا خوب آماده نشدن، مساله اصلی است.”

گروه A: امارات – تایلند – هند – بحرین

گروه  B: استرالیا – سوریه – فلسطین – اردن

گروه C:  کره جنوبی – چین – قرقیزستان – فیلیپین

گروه D:  ایران – عراق – ویتنام – یمن

گروه  E: عربستان – قطر – لبنان – کره شمالی

گروه  F: ژاپن – ازبکستان – عمان – ترکمنستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.