1396-11-24 19:34
892
0
50473
تحولات خاورمیانه؛

کشف تجهیزات پیشرفته آمریکایی در مناطق تحت اشغال تروریست ها در سوریه + تصاویر

نیروهای سوری موفق شدند در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده در شمال شرق استان حماه، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی آمریکایی را کشف و ضبط کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از آنکه نیروهای سوری و مقاومت اواخر هفته گذشته موفق شدند، به حضور تروریست ها در جنوب استان های حلب و ادلب و شمال شرق حماه پایان دهند. نیروهای متخصص برای کشف هسته های خاموش، تله های انفجاری و … وارد این مناطق شدند.

نیروهای متخصص در جریان جستجوی خانه به خانه شهرک های آزاد شده موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی وابسته به تروریست ها را کشف و ضبط کنند.

رسانه «المراسلون» سوریه در همین خصوص اعلام کرد: نیروهای متخصص موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات پیشرفته آمریکایی از جمله «موشک ضد زره تاو، خمپاره، سکوی پرتاب خمپاره، دوربین های پیشرفته دید در شب، تجهیزات الکترونیکی و …» را کشف و ضبط کنند.

syria (1)
syria (2)
syria (3)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فرماندهان میدانی اعلام کرده اند که به احتمال زیاد ده ها انبار سلاح دیگر در مناطق تازه آزاد شده همچنان وجود دارد و تروریست ها در دو ماه گذشته فرصت نکرده اند تجهیزات را به مناطق مرکزی استان ادلب منتقل کنند.

نیروهای سوری و مقاومت اوایل زمستان امسال موفق شدند با چند عملیات گسترده، تروریست های «جبهه النصره، جیش العزه و …» را در مساحتی در حدود یک هزار و 200 کیلومتر مربع در جنوب استان های حلب و ادلب و شمال شرق استان حماه به محاصره خود دربیاورند.

نیروهای مقاومت اواخر هفته گذشته توانستند با پاکسازی بیش از 400 شهرک،کوه و ارتفاع به تروریست ها در این منطقه پایان دهند و ده ها تن از آن ها را به هلاکت برسانند.

س

انتهای پیام/ المراسلون

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.