1393-08-01 17:26
2484
0
4752

شیخ نمر چه گفت که ملک عبدالله آن را بر نتافت

شیخ نمر می خواست نظامی مبتنی بر انقلاب اسلامی را در عربستان بر پا دارد. نظامی که مهمترین اصلش بر پایه ی مردم ریخته می شد و حاکمانش موروثی انتخاب نشوند.

به گزارش گلستان ما ، امام خمینی(ره) فرمود: ما انقلاب مان را به جهان صادر می کنیم. در برهه ای از زمان که بیداد سراسر شبه جزیره عربستان را در بر گرفته، مردی از بطن مردم شروع به بیداد خواهی کرد. مردی مردمی، که همه او را به نام شیخ نمر می خواندند.

شیخ نمر می خواست نظامی مبتنی بر انقلاب اسلامی را در عربستان بر پا دارد. نظامی که مهمترین اصلش بر پایه ی مردم و ولایت فقیه ریخته می شد و حاکمانش موروثی انتخاب نشوند.

بسیاری از شیوه هایی که امروزه توسط سردمداران عربستان بنا نهاده شده است ارتباطی با شیوه ی حکومت داردی حضرت محمد(ص) ندارد. محمد صراط را می دید و ملک عبدالله یمین را می بیند. چنین شیوه ی حکومت داری که بنا و اساسش را ظلم و جور گرفته یقینا به زوال می انجامد.

کجایند مدعیان حقوق بشر که تا هر از چند گاهی محاکمه ای در جمهوری اسلامی رخ می داد، دم از حقوق بشر می زدند. ای مدعیان حقوق بشر حال عربستان را دریابید. مگر نه این است که دلارهای نفتی عربستان هر روز به سمت آمریکا و حامیانش سرازیر می شود. اگر نه بازار رقابتی ایران بود کجا عربستان نفتش را به رایگان به اوپک می داد.

یک صدایی ملت ایران با مسئولینش باعث می شود که این کجاوه ی ظلم و جور هرچه سریعتر بر زمین سرد بخورد و به زوالش بیانجامد.

اگر چه همچنان رویه ی هاشمی ها و خاتمی ها در خصوص فتنه ی۸۸ مشخص نیست اما این آقایان بدانند که با این ندانم کاری آنها کاری از پیش برده نمی شود. ملت می خواهد آنان موضعی شفاف تر نسبت به مسائلی که پای منافع ملت ایران در میان است از خود نشان دهند.

مگر پیام شیخ نمر چیزی به جزء انقلاب اسلامی بود. مگر صحبت معمار کبیر انقلاب چیزی جزء صدور انقلاب اسلامی به جهانیان بود. اکنون زمان آن شده که مسئولین کشوری منافع ملت را بر منافع شخصی شان برتر بدانند و به صحنه بیایند و هم پای با ملت ایران در صحنه ی استکبار ستیزی پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان برسانند./ حرف تو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.