1396-03-25 11:27
868
0
40283
شانس خوبی برای صعود داریم؛

صحبت‌های سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال پیش از بازی با آمریکا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید در غیاب معنوی نژاد و غلامی، سایر بازیکنانش برای بازی مقابل آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی آماده هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال امروز پنجشنبه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران که در لهستان به سر می برد، در اولین بازی این هفته مقابل آمریکا قرار می گیرد. این بازی از ساعت 19:55 امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد.

ایگور کولاکوویچ درباره این مسابقه گفت: ما به لهستان آمده ایم که با همه تیم های حاضر در این هفته یعنی لهستان، روسیه و آمریکا بجنگیم.

وی افزود: در گام اول باید به مصاف آمریکا برویم. همانطور که می دانید جواد معنوی نژاد و عادل غلامی را به خاطر مصدومیت از دست داده ایم ولی بازیکنان خوبی را برای این بازی های مهم و سخت آماده داریم بخصوص برابر آمریکا که نخستین بازی ماست.

همچنین امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هر سه تیم شانس حضور در فینال را دارند و همه ما لب مرز صعود هستیم. همین کار را سخت می کند. به هر حال بازیکنان هرچه در توان دارند، می گذارند. تیمی که کمتر اشتباه کند و شرایط روحی بهتری داشته باشد، به فینال صعود خواهد کرد.

خوش خبر تاکید کرد: تلاش می کنیم به فینال صعود کنیم. ما شانس خوبی برای رسیدن به فینال داریم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.