1396-01-19 10:34
1117
0
37524
رسانه‌هایی که از هیولا، فرشته نجات می‌سازند؛

حمله‌‌ی تروریست‌پرورها به سوریه و شوقِ داعشی‌های وطنی!

ایجادکننده داعش و حامی گروه‌های تروریستی اکنون نقش عدالت‌خواه را بازی می‌کند تا بهانه را برای حمله‌ی نظامی به سوریه و رسیدن به اهداف خویش جور نماید.

به گزارش گلستان ما به نقل از آناج، روزگار عجیبی است، رسانه‌هایی که هنگام انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا سیاه‌پوش شده بودند و  با کلینتون ابراز همدردی می‌کردند امروز تغییر موضع داده‌اند و از حمله‌ی نظامی آمریکا به مواضع ارتش سوریه ابراز خشنودی می‌کنند و ترامپ را نجات ‌دهنده‌ی بشر جلوه می‌دهند.

کانال‌های تلگرامی منتسب به جریانِ اصلاحات، همگام با رسانه‌های بیگانه «بشار اسد» را آماج حملات خود قرار داده‌اند و علی‌رغم آگاهی از پشت‌پرده ماجرا، عنوان می‌کنند حکومت سوریه علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده کرده است تابدین طریق فضا را برای استمرار حملات حامیانِ تروریسم به گروه‌های مقاومت و حق جلوه دادن رویکرد آمریکایی‌ها فراهم سازند.

آمریکایی‌ها پیش‌تر نیز در اوایل دهه‌ی هشتاد ادعا کردند «حکومت عراق سلاح کشتار دسته‌جمعی در اختیار دارد» و بدون مخالفت اکثریت کشورها به تمامیت ارضی یک کشور تجاوز کردند. حالا بار دیگر تاریخ در حال تکرار است و سردمداران ایالات متحده و حامیان آن‌ها بعد از ناکامی در رسیدن به اهداف‌شان، بهانه‌ای را جور کرده‌اند تا از طریق نظامی بشار اسد را حذف و رئیس‌جمهوری را به قدرت برسانند که منافع آنان را در منطقه تامین نماید.

رسانه‌هایی که پیش‌تر از ترامپ به عنوان هیولا یاد می‌کردند و امروز او قهرمان ساخته‌اند، باید مشخص کنند چرا در برهه‌ی فعلی با دشمنان هم‌صدا شده‌اند و طرفِ کسانی را می‌گیرند که پیش‌تر در مناظره‌های انتخاباتی به ایجاد داعش اذعان نموده‌اند.

تعداد انسان‌های بی‌گناهی که در پی سیاست کثیف برخی از کشورها کشته شده‌‌اند به قدری زیاد است که هیچ‌کس نمی‌تواند آمار دقیقی از تعداد آن‌ها ارائه دهد و امروز همان پست‌صفتان با تحریف موضوعات درصدد جلوگیری از تضعیف تروریست‌ها برآمده‌اند و در کمال تاسف کشورهایی مثل عربستان، ترکیه، امارات، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، چین و اوکراین نیز خواستار ادامه‌ یافتن بمباران مواضع ارتش سوریه شده‌اند.

آنچه که هویداست، رسانه‌های داخلی با سکوت خویش و یا تحلیل‌های وهم‌آلودشان خودزنی می‌کنند و با این سیاستی که در پیش گرفته‌اند نقشِ داعشی‌های وطنی را ایفا می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.