1395-12-01 03:58
1089
1
35460
چند خطی در جواب به افاضات روزنامه نگار اصلاح طلب گلستانی :

آقای کلانتری ! عذرخواهی کنید ، ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است

 شما نیز به تبع از روش دولت که هرگونه نقص یا ضعف عملکرد خود را به گردن دولت گذشته می اندازد ، اگر در هر جای عالم نقدی به شما بشود ، جوابیه ای به سایت "گلستان ما" می نویسید و آرامش می گیرید .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی انتشار مطلبی در خصوص عذرخواهی روزنامه نگار اصلاح طلب گلستانی به مردم بندرگز و علی آباد کتول در یکی از سایتهای غرب استان ، روح الله کلانتری جوابیه ای نوشت که البته جای تامل دارد و با توجه به اینکه بخش هایی از این جوابیه ناظر به این پایگاه خبری است ، چند خطی را در جواب افاضات وی به شرح زیر می آوریم :

1-  جناب کلانتری ! هنوز چند روز نیست که از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم آشتی مردم با فتنه گران و کسانی که یک بسیجی را عریان کرده و آتش زدند ، نمی گذرد چطور شما فکر می کنید که وقت توبه و آشتی گذشته و باید به وحدت و آشتی فکر بکنیم !

هیهات که این فکر را از سر خود بیرون کنید و بدانید که ملت با تندروهای سیاسی و آتش افکنان فتنه 88 سر سوزنی آشتی نخواهند کرد و این سخن شما دقیقا بعد از فرمایشات مقام عظمای ولایت نشان از عدم ولایتمداری شما دارد ، هر چند درج تصویر درشت مرجع تقلید فتنه گران در صفحه اول نشریه تان موید همین نکته است .

2– روش شما با روش دولت خیلی شباهت دارد ، دولتی که هر گونه قصور ، کم کاری و کوتاهی در انجام مشکلات مردم و ضعف شدید عملکرد خود را ناشی از دولت گذشته می داند ، شما نیز به تبع از همین روش ، اگر در هر جای عالم نقدی به شما بشود ، جوابیه ای به سایت گلستان ما می نویسید و آرامش می گیرید و ما از این بابت خوشحالیم .

3- جناب آقای کلانتری ! مردم بندرگز خودسر نبودند ، بلکه این فرماندار این شهرستان بود که در شورای تامین این شهرستان علیرغم مخالفت سپاه و نیروی انتظامی با حضور سخنران مطرح شده و پیش بینی اعتراضات مردمی بخاطر صبغه انقلابی مردم بندرگز، تبعات حواشی آن را پذیرفت و حال او باید پاسخگو باشد نه دیگران .

4  – شما یک بیانیه مخلوطی را در باب آزادی مطبوعات و احزاب و ... نوشتید و الان 20 سال است که در مکانی حضور می یابید می خوانید و سعی دارید همیشه کلی گویی و فرافکنی کنید ، چرا دقیقا نمی گویید که منظور شما از نهادهای دولتی و فراقانونی که سخنرانی مازنی را لغو کرده اند چه کسانی بوده اند ؟

5- چرا فقط احساس می کنید که شما معتقد به قانون هستید ، همه مردم ایران بخصوص مردم فهیم بندرگز و علی آباد قانونمدار هستند ، اما مشکل اینجاست که برخی اصلاح طلبان همیشه قانون را به نفع خود تفسیر می کنید ، شما دوست دارید به خدا و امام زمان(عج) ، رسول ، ائمه ، امام خمینی ، رهبری ، شهدا و .... توهین بشود اما کسی دم بر نیاورد ، گاهی پا را فراتر میگذارند و از نهادهایی چون سپاه و نیروی انتظامی (که جان خودشان را بر سر اینها فدا می کنند) می خواهید تا امنیت مراسمی را فراهم آورند که در آن قرار است علیه موارد ارزشهای ذکر شده ، این همه هتاکی صورت بگیرد .

6– جناب کلانتری ! برخی اصلاح طلبان تا زمانی که خط خود را با ضد انقلاب خارج نشین و اپوزوسیون در کمین نشسته جدا نسازد ، تا زمانی که به احکام اسلامی و ولایت فقیه احترام نگذارند و تا زمانی که به فکر اهدا کشور به غرب باشد ، تا زمانی که نسبت به خسارتهای وارده در فتنه 78 و 88 به کشور عذرخواهی و توبه نکنند جایی در این انقلاب نخواهند داشت و بهتر است بجای این همه جواب دادن ، شهامت عذرخواهی را داشته باشید، ماهی فتنه دیگر گندیده شده و بهتر است ماهی تازه بگیرید.

7 – ما هم معتقدیم که نباید اجازه دهیم که هرج و مرج و بی قانونی در کشور رواج یابد اما آیا حضور کسی که خود را شاگرد شیخ فتنه گر و یکی از سران فتنه می داند و بسیاری از دلسوزان نظام و مردم و مراجع انتظامی حضورش را عامل هرج و مرج و ناامنی در شهرستان می دانند ، خود ترویج ناامنی و آنارشیسم نیست !

8- جناب کلانتری ؛ کسی از کاندیدا شدن روحانی برای دومین بار ناراحت نیست ، البته ما از نگاه یک دلسوز انقلاب اسلامی خیلی ناراحت هستیم که ضعیف ترین دولت تاریخ کشور مجددا قصد کاندیداتوری دارد چون در صورت انتخاب روحانی ، مردم باید چهارسال دیگر خسارتهای دولت ضعیف را تحمل کنند و این به اعتماد مردمی به نظام لطمه می زند .

اما سیاسیون بر این باورند که این ضعف عملکرد و عدم تحقق وعده هایی چون حل مشکلات معیشتی در 100 روز و پدیده های ننگ آمیزی چون اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان و حقوق های نجومی ، گورخوابها ، پلاسکو،رفراندوم کذایی درخواست از مردم برای بخشیدن یارانه ها به دولت و ...  مهمترین رقیب روحانی در انتخابات خواهد بود و مردم خودشان اگر این روند را قبول دارند روحانی را انتخاب کنند و کسی هم حرفی ندارد .

ما که همواره رای مردم را پذیرفتیم اما برخی از دوستان شماها بودید که رای 24 میلیون انسان و ایرانی را درسال 88 به بهانه واهی تقلب لگدکوب کردید و راه دشمنان را به کشور بازکردید و اربابانتان به آمریکا نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید و کمرش را بشکنید ؟ حال چطور مدعی ایران و مردمانش هستید ؟

9- جناب کلانتری ؛ چه کسی خود را در جامعه حق می داند ، مگر دوستان شما در لیست امید نبودند که طرح عجیب بازداشت سوال کنندگان در سخنرانی ها و مجالس را با قید دو فوریت به مجلس ارائه کردند ، آیا به این معنی نیست که شما حق هستید و کسی حق سوال کردن از شما را ندارد و اگر انتقادی کرد بازداشت می شود ، چطور زمانی که به صفار هرندی در سال 89 هنگام سخرنانی در دانشگاه تهران کفش پرتاب کردند ؛ دلواپس آزادی بیان نشدید ؟

10– اینکه گفتید  "ما اصلاح طلبان به نظام، انقلاب اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی(ص)، قانون اساسی و رهبری  معتقدیم و باید برای تحقق همه اصول قانون اساسی تلاش کنیم" را فقط یک شعار و لق لقه زبان اصلاح طلبان می دانیم وگرنه در عمل چنین رفتارهایی که مقوم موارد ذکر شده ، باشد را نمی بینیم حال آنکه بعضا در جهت تضعیف این موارد نیز تلاش می شود و مشت نمونه خروار از این مصادیق وجود دارد .

عملکرد فتنه گران سال 88

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.