1394-04-12 10:22
1685
0
17029
هفته هشتم لیگ جهانی 2015 ؛ ایران - روسیه؛

آخرین تلاش والیبال ایران برای صعود/ چشم‌ها به آزادی‌، حواس‌ها به لهستان

تیم ملی والیبال ایران درهفته هشتم لیگ جهانی ساعت ۲۱ امشب به مصاف روسیه می رود.

به گزارش گلستان ما، در ادامه هفته هشتم و پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال تیم ملی ایران روزهای جمعه و شنبه 12 و 13 تیرماه در دودیدار به مصاف روسیه می رود و لهستان از آمریکا پذیرایی خواهد کرد.

صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد2 شرط مهم دارد ابتدا اینکه ملی پوشان کشورمان در دو مسابقه برابر روسیه به پیروزی برسند و 6 امتیاز از این تیم به دست آوردند

شرط دوم اینکه تیم ملی والیبال آمریکا در دو مسابقه با لهستان به پیروزی برسد و حداقل پنج امتیاز از میزبان خود به دست آورد باتوجه به اینکه تیم ملی والیبال لهستان با تمام توان وحمایت تماشاگران به مصاف آمریکا می رود و ازسوی دیگر آمریکایی ها صعودشان قطعی شده و کادرفنی این تیم دیگر نیازی به خسته کردن بازیکنان خود نمی بیند حصول این دو شرط برای تیم ایران بسیار سخت به نظر می رسد ازسوی دیگر تیم ملی والیبال روسیه در رقابت های لیگ جهانی امسال برابر تیم های آمریکا، لهستان و ایران 10 شکست متوالی را پذیرفته است که آماری بی سابقه برای قهرمان المپیک 2012 است و بدون پیروزی درآستانه سقوط به سطح دو لیگ جهانی است.

آندری ورنوکوف سرمربی تیم ملی والیبال روسیه هفته گذشته از رهبری تیم ملی روسیه استعفا داد و مسوولین فدراسیون والیبال روسیه نیز با استعفای وی موافقت کردند.

الکساندر کلیمکین دستیار دوم ورنوکوف به عنوان سرمربی موقت ،تیم ملی والیبال روسیه را برابر ایران هدایت خواهد کرد و تمامی این عوامل انگیزه خاصی به بازیکنان و کادر فنی روسیه می دهد که در آخرین فرصت ممکن از اعتبار والیبال روسیه دفاع کنند.

اعلام اسامی ملی پوشان ایران مقابل روسیه

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی 14 بازیکن تیم ملی را برای دو دیدار با روسیه در هفته هشتم لیگ جهانی اعلام کرد.

این اسامی به شرح زیراست:

سعید معروف ،سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد حسن صنوبر، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و علی شفیعی .

به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات ، این رقابت ها با حضور 28 تیم از جمله ایران در سه گروه برگزار می شود که برنامه این هفته از رقابت ها در دسته های اول و دوم به شرح زیر است:

دسته اول:

*** هفته ششم:

گروه یک:

بامداد جمعه 12 تیر :

برزیل - ایتالیا

* شنبه 13 تیر :

برزیل - ایتالیا

استرالیا - صربستان

* یکشنبه 14 تیر :

استرالیا - صربستان

- در گروه یک تیم های برزیل (میزبان مرحله فینال) با 24 ، صربستان با 19 و ایتالیا با 14 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند و مجوز صعود به مرحله فینال را کسب کردند.تیم استرالیا با 3 امتیاز چهارم است و از صعود باز ماند.

** گروه دو :

* جمعه 12 تیر :

ایران - روسیه (ساعت 21 در ورزشگاه آزادی تهران)

لهستان - آمریکا

* شنبه 13 تیر :

ایران - روسیه (ساعت 21 در ورزشگاه آزادی تهران)

لهستان - آمریکا

- در گروه دو تیم آمریکا با 23 امتیاز در صدر قرار دارد و به مرحله فینال صعود کرد.تیم های لهستان با 20 ، ایران با 15 و روسیه با 2 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

از گروه های الف و ب دو تیم برتر صعود می کنند و اگر تیم برزیل - میزبان مرحله نهایی - در گروه الف یکی از دو تیم برتر شود ، از این گروه سه تیم صعود می کنند.تیم اول دسته دوم به مرحله فینال دسته اول صعود می کند.

--------------------------------

دسته دوم:

گروه یک:

هفته هفتم:

* شنبه 13 تیر:

بلغارستان - آرژانتین

یکشنبه 14 تیر :

بلغارستان - آرژانتین

- در این گروه کانادا با 23 امتیاز در صدر است و تیم های بلغارستان و آرژانتین با 18 و کوبا با 7 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

گروه دو:

هفته ششم:

پنجشنبه 11 تیر:

فرانسه - کره جنوبی

* جمعه 12 تیر :

چک - ژاپن

شنبه 13 تیر:

چک - ژاپن

فرانسه - کره جنوبی

- تیم فرانسه با 29 امتیاز مجوز صعود به مرحله فینال را کسب کرد و تیم های ژاپن با 14 ، چک با 9 و کره جنوبی با 8 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

گروه سه:

*** هفته هشتم :

* جمعه 12 تیر :

بلژیک - هلند

* شنبه 13 تیر :

پرتغال - فنلاند

بلژیک - هلند

* یکشنبه 14 تیر :

پرتغال - فنلاند

- در این گروه تیم های بلژیک با 25 و هلند با 22 امتیاز اول و دوم هستند و تیم های فنلاند با 9 و پرتغال با 4 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

- بلغارستان میزبان مرحله نهایی خواهد بود.از این گروه تیم های برتر هر زیرگروه به مرحله نهایی صعود می کنند و از بلغارستان در زیرگروه یک صدرنشین شود ، تیم دوم این گروه نیز صعود می کند.تیم قهرمان دسته دوم در مرحله فینال دسته اول شرکت می کند.


دسته سوم:

دیدارهای دور گروهی این دسته به پایان رسیده است و از گروه یک تیم مونته نگرو ، از گروه دو تیم های چین و اسلواکی (میزبان مرحله نهایی) و از گروه سه تیم مصر به مرحله فینال راه یافتند.

برنامه دور نیمه نهایی مرحله فینال دسته 3 - شنبه 13 تیر در براتیسلاوا :

چین - مونته نگرو

اسلواکی - مصر

امسال سومین حضور تیم والیبال ایران در لیگ جهانی است.تیم ایران در سال 2013 در رده نهم و سال 2014 در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت.

*********

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.