1394-03-10 14:51
2072
0
15506

جان کری در فرانسه دچار سانحه و راهی بیمارستان شد/ استخوان ران پای راست وزیر خارجه آمریکا شکست

وزیر خارجه آمریکا در شهر سیونزیه فرانسه، در 40 کیلومتری جنوب شرق مرز سوئیس هنگام دوچرخه سواری دچار شکستگی پا شد و سفرش به چهار کشور را لغو کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری ای بی سی، جان کری، وزیر خارجه آمریکا امروز(یکشنبه) در پی حادثه‌ای هنگام دوچرخه سواری در شرق فرانسه با هلی‌کوپتر به بیمارستانی در سوئیس منتقل شد.

پس از انجام رادیولوژی در بیمارستان سوئیس اعلام شد که وزیر خارجه آمریکا از ناحیه استخوان ران پای راست دچار شکستگی شده است. وی قرار است برای ادامه درمان به بوستون آمریکا منتقل شود.

جان کربی، سخنگوی کری گفت: وزیر خارجه با هلی‌کوپتر امداد به بیمارستان HUG ژنو منتقل شد. شرایط جسمانی وی در حال حاضر باثبات است و هوشیاری خود را از دست نداده است.

کربی گفت که ادامه درمان کری توسط همان پزشکی انجام می‌شود که پیش از این استخوان لنگن وی را عمل کرده بود.

به این ترتیب کری قادر به ادامه برنامه خود برای سفر به چهار کشور نیست. کری قرار بود برای دیدار با پادشاه و نخست‌وزیر اسپانیا راهی مادرید شده و سپس برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی مبارزه با داعش دو روز در پاریس باشد.

دوچرخه سواری کری بخشی از برنامه‌های وزیر خارجه آمریکا در سفرهای دیپلماتیکش محسوب می‌شود و وی اغلب دوچرخه‌اش را با خود همراه دارد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.