1394-01-04 12:28
2855
0
12344

عراقی ثروتمند، بردگان جنسی را آزاد می‌کند

یک شهروند ناشناس و ثروتمند عراقی با به خطر انداختن جان خود، شمار زیادی از کنیزان فروخته شده توسط داعش را پس از خریدن، به خانواده‌هایشان باز گردانده است.

به گزارش گلستان ما، یک سایت خبری مسیحی از اقدام یک شهروند عراقی که با به خطر انداختن زندگی خود برای رهانیدن زنان مسلمان، مسیحی و ایزدی از چنگال تروریست های داعش تلاش می کند، تمجید کرد.

سایت خبری آلِتیا (aleteia) در گزارشی با عنوان "ماجرای تاثیرگذار و فراموش‌نشدنی"، نوشت: شبکه های ارتباط اجتماعی عراق با نقل اخبار مربوط به یک شهروند عراقی گمنام، اقدام مهم و پرمخاطره این شخص را قهرمانانه توصیف کردند.

این شخص که به دلایل امنیتی هویت خود را فاش نمی کند، روزانه به با ورود به مناطق تحت اشغال داعش، دختران و زنان مسیحی، مسلمان و ایزدی را که به عنوان "برده جنسی" توسط تروریست ها به ثروتمندان فروخته می شوند، خریداری می کند و سپس آنان را برای بازگشت به نزد خانواده خود یاری می دهد.

به نوشته این سایت خبری، درباره تعداد دخترانی که تاکنون توسط این شخص خریداری و آزاد شده اند، آماری در دست نیست، اما اقدام شرافتمندانه این شخص مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفته است. / العالم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.