1394-01-04 08:35
1586
0
12340

اظهارات سخیف مک کین علیه سردار قاسم سلیمانی

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت: من قانع شده‌ام که اوباما با احساسات شخصی خود با نتانیاهو برخورد می‌کند.

به گزارش گلستان ما، جان مک کین، سناتور نومحافظه‌کار آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان در خصوص روابط ایالات متحده و اسرائیل اظهار داشت: پیروزی نتانیاهو در انتخابات اسرائیل به صورت کاملا دموکراتیک صورت گرفت.

وی در ادامه با متهم کردن ایران به حمایت از میلیشیای شیعه در منطقه خاورمیانه مدعی شد که باراک اوباما رفتار ایران را در منطقه ستایش می‌کند. مک‌کین همچنین سردار قاسم سلیمانی را مسئول مرگ هزاران سرباز آمریکایی در عراق دانست.

مک کین گفت که ایران پایتخت‌های مهمی را در خاورمیانه تصرف کرده و این امر آمریکا را در خطر قرار می‌دهد. به باور مک کین، این خطر برای آمریکا از خطر داعش بیشتر است، همان‌طور که نتانیاهو نیز همین را می‌گوید.

وی سیاست اوباما در قبال اسرائیل را با سیاست ده رئیس‌جمهور سابق این کشور متناقض دانست و بار دیگر مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا، آیت‌الله‌های ایران را ستایش می‌کند.

وی اسرائیل را قابل اعتمادترین متحد آمریکا دانست و گفت: من قانع شده‌ام که اوباما با احساسات شخصی خود با نتانیاهو برخورد می‌کند.

سناتور آمریکایی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ نیز گفت: صرفنظر کردن از نابودی ظرفیت ایران برای تولید بمب هسته‌ای برای ما قابل قبول نیست.

او در خصوص پیام نوروزی اوباما هم گفت: آیا اوباما فکر می‌کند کسی در ایران جرات حرف زدن دارد؟ اوباما به شعار مردم ایران پس از انتخابات ۲۰۰۹ که می‌گفتند، «اوباما، یا با آنها یا با ما، پاسخ نداد»!

او با اشاره به نامه ۴۷ سناتور آمریکایی به رهبران ایران گفت، آنچه باعث صدور این نامه شد این بود که اوباما تهدید کرد، هر مصوبه کنگره علیه توافق با ایران را وتو خواهد کرد./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.