1393-12-14 17:36
1709
0
11441
خشونت به سبک غربی؛

بریدن گلوی همسر بعد یک مشاجره ساده/ فرزندان، دست و پا زدن مادر بی‌سرشان را ندیدند + تصاویر

مرد ۳۶ ساله آمریکایی که به همراه همسر ۳۴ ساله خود، ۲ فرزند به سن‌های ۵ و ۲ ساله داشتند، همسرش را به وحشیانه ترین حالت ممکن به قتل رساند. او به اتهام قتل وحشیانه همسرش با ضربه های تبر در سر او و سوء استفاده از جسدش به زندان رفت و ۲ روز بعد خود را در سلول زندان حلق آویز کرد.

به گزارش گلستان ما، مرد۳۶  ساله ای به نام "داستین کلوپ" اهل ایالت پنسیلوانیا آمریکا، که به اتهام قتل همسر ۳۴ ساله خود با تبر و سوءاستفاده جنسی از جسد نیمه مرده او به زندان لانکاستر منتقل شده بود، توسط پلیس اعلام شد ، مرده است.

"داستین کلوپ" بعد از تلاش های پی در پی برای خود کشی سرانجام خود را در سلول انفرادی اش در زندان لانکاستر کشت.

اوبعد از اقدام به خودکشی  به بیمارستان منتقل شد اما کمی بعد در آنجا جان داد. توسط پزشکان اعلام شد، که او به دلیل مرگ مغزی و نرسیدن اکسیژن کافی به مغزش مرده است.

طبق گزارش پلیس پنسیلوانیا، "کلوپ" بعد از یک مشاجره همسر ۳۴ ساله  بی گناه خود به نام " استفانی کیلهفنر" را در خانه شان  به قتل رساند. گفته می شود که ۵ سال از ازدواج آنها با یکدیگر می گذشت.

پلیس گفت: "کلوپ"  گلوی همسر بی گناهش را با یک چاقو برید و سپس با یک تبر بزرگ به طور ممتد به سر او ضربه زد تا جایی که جلوی چشمانش زن بیچاره آنقدر دست و پا زد تا بمیرد و سپس سر از تنش جدا کرد.

طبق گزراش پلیس ، وقتی خانم " کیلهفنر" مرد ،"کلوپ"  بعد از پاک کردن کامل تمام آثار خون ،جسد او را در یک کیسه قرار داد و لابه لای برگها پنهان کرد.

این مرد روان پریش، سپس به خانه مادر و پدر خود رفت تا روز تولد یکی از فرزاندانش را با آنها جشن بگیرد. اما روز بعد "کلوپ" به اداره پلیس رفت تا به جرم خود اقرار کند.

طبق گزارش پلیس، "کلوپ" بعد از اینکه با تبر به سر همسرش ضربه زده و او در حال جان دادن بود، به جسد نیمه مرده این زن نیز رحم نکرده و با چاقو بدنش را پاره کرد.

"کلوپ" به اتهام قتل وحشیانه درجه اول، دستکاری در مدارک و شواهد برای پلیس، به زندان رفت تا دادگاهی شود.اما ۲ روز بعد خود را در زندان کشت.

کاراگاه "کریگ استفن" در مصاحبه با روزنامه ها گفت:  این حادثه برای فرزندان آنها بسیار وحشتناک است.خوشبختانه فرزندان ۲ و ۵ ساله آنها در زمان حادثه در خانه نبودند و این رخداد وحشتناک را  با چشمان خود ندیدند.

وی افزود: "کلوپ" در سال ۲۰۰۹ به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بود و در سال ۲۰۱۱ از زندان آزاد شده و با خانم"کیلهفنر" ازدواج کرده بود. سابقه جنایی  این مرد شیطان صفت شامل تعرض، سرقت و خرید و فروش و توزیع مواد مخدر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.