1393-12-21 07:57
1550
0
11775
مدیر حوزه علیمه امام جعفر صادق(ع) بندر ترکمن:

راهیان نور پرده های غفلت را از افکار نسل جوان کنار می زند

مدیر حوزه علیمه امام جعفرصادق(ع) بندر ترکمن گفت: سفرهای معنوی راهیان نور موجب کنار رفتن پرده های غفلت از افکار نسل جوان می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبي گلستان؛ حجت الاسلام کیایی مدیر حوزه علیمه امام جعفر صادق(ع) بندر ترکمن با اشاره به آثار تربیتی سفرهای معنوی راهیان نور اظهارکرد:طبق آیات قرآن کریم سفریکی از عوامل تربیت انسانها وشکل گیری نگرشهای آنان می باشد.

وی با بیان آیه قرآن کریم" قل سیروا فی الارض ثم انظروا کیف کان عاقبه المتقین" خاطر نشان کرد: خداوند در آیه قرآن به این نکته اشاره می کند که درروی زمین بگردید وب نگرید که عاقبت تکذیب کنندگان چگونه بوده است و ازاین رو به سفری معنوی که بر روح او تاثیر فراوانی داشته باشد و او را به پختگی برساند سفارش بسیار شده است.

مدیر حوزه علیمه امام جعفر صادق(ع) با اشاره به سفرهای تربیتی معنوی راهیان نور تصریح کرد: با توجه به الگو دهی بسیار زیاد این سفرها به جوانان از این جهت دارای اهمیت ویژه ای است و آنان را با ابتکارات و ازخود گذشتگی های رزمندگان 8سال دفاع مقدس آشنا میکند و از طرفی آموختن فرهنگ جهاد و شهادت موجب کنار رفتن پرده های غفلت از افکار نسل جوان می شود.

حجت الاسلام کیایی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب دراین سفرهای معنوی بیان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در این سفرها حاکی از اهمیت و تأثیر سفرهای راهیان نور برانسان است و به خصوص که معظم له در این سفرها سفارش فروانی به تهذیب وخودسازی انسان دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.