1393-07-19 07:51
3707
17
4126
علی بیروتی الهی در دیدار با فرزند ایت الله فاضل لنکرانی :

اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان در خط امام (ره) ، استفاده از رهنمود های رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید گام بر می دارد

نماینده جوانان اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان گفت : این تشکل همچنان در خط و اندیشه امام خمینی “ره” و از استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید و اعتدال گام بر می دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ جوانان اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان پنج شنبه دهم مهر ماه سفری به قم داشتند و ر ساعات آغازین صبح با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه “س”  به زیارت مرقد مطهر حضرت کریمه ی اهل بیت و ذکر دعا و اقامه نماز پرداختند و در این سفر به دیدار آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله سید حسن خمینی و آیت الله جواد فاضل لنکرانی رفتند.

در دیدار اول حضرت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ضمن خیر مقدم گویی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر (ع) اظهار داشت: باید معرفت جوانان نسبت به اسلام و دین روزبه روز بیشترشود.

ایشان افزودند: بسیاری از افراد مدعی اسلام و اسلام شناسی هستند ولی از حقیقت اسلام دورند و اگر به آنها بگوییم مهمترین مفهوم ارزشی دین چیست جواب صحیحی ندارند و فقط ظاهری از دین را پذیرفته اند و از عمق دین اطلاعی ندارند. وقتی به به قرآن و روایات و سیره ائمه مراجعه کنیم مهمترین مفهوم ارزش دین موضوع رهبری امت اسلامی است. برای قویتر شدن دین باید امام شناس قوی باشیم و در زمان غیبت امام عصر پیرو ولایت فقیه باشیم امام خمینی در تایید ولایت فقیه می فرماید فقیهی که بخواهد استبداد کند و طبق هوا و هوس حرف بزند همان لحظه از ولایت ساقط می شود.

qom3

آیت الله فاضل لنکرانی در ادامه بیان فرمودند: توصیه من به شما جوانان این است که راه شناخت حقیقی دین شناخت مفاهیم ارزشی دین که همانا مهمترین این مفهوم امامت می باشد است . شیعه در اعتقاد و امور سیاسی  واقتصادی  و اخلاقیات اعتدال دارد. اعتدال ریشه مهمی در مکتب دین و سیره ائمه طاهری دارد. اعتدال راه موفقیت جوانان است و آن را به همه بیاموزید چرا که اسلام بااعتدال خودش می تواند در قلبها نفوذ کند و راه از بین بردن آنهم افراط و تفریط می باشد و به برکت آدمهای معتدل می توانید اعتدال واقعی دین را برای مردم بیان کنید.

در دیدار دوم که در موسسه اسراء وابسته به حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی صورت گرفت ایشان فرمودند شما جوانان پاک اتحادیه انجمن اسلامی گلستان از شهر میردامادها و میرفندرسکیها و شهر آیت الله نورمفیدی آمدید ،پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید دعا می کنیم همگی در پناه خداوند  به نظام مقدس خدمت کنید همچنین ایشان با تقدیر از نقش حضرت آیت الله نورمفیدی در وحدت اقوام در استان گلستان برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.

در دیدار سوم که در منزل حضرت آیت الله سیدحسن خمینی در قم به همراه نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان و صرف شام  برگزار شد آیت الله سید حسن خمینی ضمن عرض خیر مقدم از زحمتها و رشادتهای اتحادیه انجمن های اسلامی استان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از جنگ و وفاداری آنها به امام راحل و مقام معظم رهبری و آیت الله نورمفیدی تشکر کردند و جوانان اتحادیه را به تقوا رهنمود کرده و برای همه جوانان آرزوی موفقیت کردند.

qom2

جوانان اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در انتهای سفر ضمن حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های حضرت امام تجدید میثاق کردند.

گفتنی است علی بیروتی الهی به نمایندگی از جوانان و دانشجویان اتحادیه در محضر حضرت آیت الله محمد جوادفاضل لنکرانی گزارش کاملی از شکل گیری اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان، شهدای اتحادیه و خدمات نمایندگان شهید استان مخصوصا شهید قندهاری و شهید هزارجریبی و حمایت و رهنمودهای معنوی نماینده ولی فقیه در استان گلستان حضرت آیت الله نورمفیدی که درسال ۵۸ شکل گرفت ،که اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان جزو اولین گروه هایی که به فرمان امام راحل در جبهه های حق علیه باطل رفته و شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی وکشور عزیزمان کردند.

وی خاطر نشان کردند رسالت دیگر این تشکل حرکت در مشی و تفکرات امام خمینی “ره” و قرائت صحیح از اندیشه های آن امام بزرگوار است.

بیروتی با بیان این که این اتحادیه در استان گلستان در طول سالهای انقلاب اسلامی مدیران و مسولان متعهد و متدینی را تربیت و تقدیم جامعه کرد.

این جوان گلستانی با اذعان به این نکته که در حال حاضر این تشکل همچنان در خط و اندیشه امام خمینی “ره” و از استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید و اعتدال گام بر می دارد، خاطرنشان کرد:  شعارهای دکتر روحانی و عملکرد ایشان امید ها را دل مردم روشن کرده و این که مردم به این دولت اعتماد دارند وحمایت می کند تا شعارها و اهداف دکتر حسن روحانی به مرحله تحقق برسد.لازم به ذکر می باشد که جوانان و دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان از جوانانی متعهد متدین و تحصیل کرده که اکثر این جوانان در مقطع های دکترا،کارشناسی ارشد در حال تحصیل و یا قارغ التحصیل اند از قشر فرهیخته جامعه می باشند.

شایان ذکر است حجت الاسلام سید حمیدرضا طباطبایی از روحانیون جوان مستقر در قم در هماهنگی با دیدارهای انجام شده نقش بسزایی داشته است ./کمالان نیوز

qom4

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۲۴۹۲۰

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۰۹۵۹۵۴

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۳۲۲۲۰_1

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۲۲۴۴۹

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۱۳۳۱۹

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۸۴۷۴۱

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۰۱۲۲۰

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۸۴۰۱۸

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۱۱۴۳۰۶

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اعتدال

درود بر جوانان اتحادیه . دمت گرم حاج علی

0
0
پاسخ
1393-07-19 04:47
همسفر

من هم با این گروه رفته بودم و خیلی خوش گذشت.همه ی سفر عالی بود از دوستان خوب گرفته تا دیدار با علما و ..... ولی واسه ی من زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)و دیدار با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی خیلی روح بخش و معنوی تر بود.با تشکر از همه دوستان خوب مخصوصا حاج آقا طباطبایی ، حمزه ای ، بیروتی و سایر عزیزان .

0
0
پاسخ
1393-07-19 05:31
جوان جوياي نام

با سلاماي ول عجب تشكل بازي شده توي اين گرگان .پس از :جوانان اصلاح طلب وفاق ، جوانان اصلاح طلب پيشرو ، شوراي هماهنگي جوانان اصلاح طلب ؛ حالا نوبت به جوانان اصلاح طلب اتحاديه رسيد .لطفا يه گروه راه بيفتند و " جوانان اصلاح طلب معتدل " رو درست كنند .

0
0
پاسخ
1393-07-19 06:23
kaka

آيا اين همون بيروتي كه مي خواست مشاور جوان فرماندار علي آباد كتول بشه ؟

0
0
پاسخ
1393-07-19 09:56
محمد

دوست بزرگوار جوان جویای نام: آقای بیروتی و دوستاش خودشون اصلاح طلب اعتدال گرا هستند و نیازی به راه اندازی گروه جدیدی نیس.بهتره با افکار و اندیشه ی این جمع آشنا باشید تا در اظهار نظر خدای ناکرده اشتباه نکنید.

0
0
پاسخ
1393-07-19 06:39
داوود

سلام این سید بالاخره ملبس شد .چه بهش میاد

0
0
پاسخ
1393-07-19 07:03
يك دوست

كجايند جوانان بي ادعا ؟؟؟كجايند ليدري هاي بي نام و نشان !!!كجايند بسطامي ، خاري ، مهيمني ، رفعتي ، آرخي ، ايزدي ، صفايي ، صمدلويي ، بهمني ، موسوي ، سجادي فر ، نصيبي ، آق ، كر ، قوجق و .... !!!

0
0
پاسخ
1393-07-19 11:05
م . مقصودلو

سلامفقط يك نكته كوچولو :همه تشكل هاي جوانان اصلاح طلب چه سياسي ، چه فرهنگي ، چه محيط زيستي و چه ... هميشه تركيبي از خانم ها را به همراه داشت ولي گويا اتحاديه در اين زمينه خيلي بجا عمل كرده است .حضور خانم ها در هر تشكل سياسي و ... يعني وارد كردن حاشيه به كار ، يعني ورود ديدگاه هاي زنانه در تصميمات و نظرات ، يعني تشخيص نادرست ميدان مناظره و ميز مذاكره ، يعني از دست دادن انرژي براي همراه كردن مثلا تيم خودي ، يعني ... .با اين وضع ، خيلي ها هم تا جايي خانم ها نباشند نه كار سياسي به آنها مي چسبد ، نه كار فرهنگي و نه حمايت از محيط زيست و نه ... .احسنت بر جوانان اتحاديه كه روي بعضي ها رو خوب كم كردند .

0
0
پاسخ
1393-07-19 11:16
کتول

منش اتحادیه انجمن اسلامی استان گلستان و جوانان ودانشجویانش این هست که حفظ ارزشها آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و روشن کردن جوانان به علم صحیح و درست استفاده کردن از ابراز سیاسی میباشد نه سو استفاده ابزاری از جوانان برای راهبرهای شخصی در امور سیاسی.تشکر فروان از حاج آقاعلی اصغری دبیر اتحادیه که منش اتحادیه را همان طور که مد نظر امام راحل که حفظ ازارزشها بود انجام دادندانشالله اجرتان باخداوند باشد

0
0
پاسخ
1393-07-19 07:48
جوان جوياي نام

[quote name="محمد"]دوست بزرگوار جوان جویای نام: آقای بیروتی و دوستاش خودشون اصلاح طلب اعتدال گرا هستند و نیازی به راه اندازی گروه جدیدی نیس.بهتره با افکار و اندیشه ی این جمع آشنا باشید تا در اظهار نظر خدای ناکرده اشتباه نکنید.[/quote]سلام آقا محمداگه شما راست مي گيد چرا اين دوستان با همين عنوان مدرن اعلام موجوديت نكردند و رفتند زير پرچم پوسيده اتحاديه !!!اتحاديه در معادلات سياسي روز كشور ، هيچ محلي از اعراب ندارد .

0
0
پاسخ
1393-07-19 07:51
طلبه ساده

به به تولد آيت الله هاي جديد در آستانه انتخابات خبرگان رهبري :حجه الاسلام سيد حسن خميني به يكباره مي شود آيت الله .حجه الاسلام محمد جواد فاضل لنكراني به يكباره مي شود آيت الله .حجه الاسلام سيد محتبي نورمفيدي هم مي شود آيت الله .نكند كاسه اي زير قابلمه باشد !!!پس شنيده هايي مبني بر صدور ليست مجتهدين جوان اصلاح طلب براي خبرگان دروغ نيست .اي ول درجه بندي سياسي علم و حوزه !!!

0
0
پاسخ
1393-07-19 11:29
جواب جوياي نام

آقاي عزيز اصل كار مرام و راه و روش هست ، نه اسم و تابلو . ما بايد سعي كنيم مسير را درست پيدا كنيم و همواره در اهداف انقلاب و شهدا ثابت قدم باشيم . نه اينكه به دنبال اسم و عنوان و اين چيزها باشيم .خب نفس كار اين عزيزان بسيار خوب بوده و هم زيارت حرم مطهر حضرت معصومه رفتند و هم ديدار با علما.موفق باشيد.

0
0
پاسخ
1393-07-19 08:09
عضو جوان اتحاديه

اين برنامه صرفا يك اعلام حضور مقتدرانه بود براي جمع شدن حواس بعضي ها كه از سر شكم سيري تشكل احداث مي كنند و اوقات فراغت خود را به بطالت در تشكل هاي بي خاصيت خود مي گذرانند .منتظر اقدامات و برنامه هاي بزرگ و ارزشمند جوانان اتحاديه باشيد .ضمنا نام هر محفل و جمع شدني كه تشكل نيست ، بعضي ها دچار توهم شده اند و براي چند نفر با نام هاي متفاوت اعلام تشكيل تشكل مي كنند .واقعا جاي تاسف است .

0
0
پاسخ
1393-07-19 11:40
اسماعیلی

ان شاالله این اتحادیه خواهد توانست آینده سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان را در راستای اهداف نظام اسلامی در دست بگیرد و امیدواریم از هدف خود فاصله نگیرد و سیاست های چپ و راست نتواند اثر خود را بر روی آن بگذارد.باتشکرمحمد اسماعیلیشهرستان خان ببین

0
0
پاسخ
1393-07-19 13:09
اصلاح طلب قديمي

يك برگ برنده اي كه جوانان اتحاديه دارند اينه كه در تشكلي ريشه دار و قانوني كه خود چندين شهيد تقديم به انقلاب كرده فعاليت ميكنند.برگ برنده بعدي اين است كه اين جوانان اكثرا از نيروهاي معتدل و منطقي تشكيل شده اند و مثل بعضي جوانان ديگر، داراي حاشيه نيستن و در نهايت اينكه اين تشكل داراي مبناي فكري و عقيدتي انقلابي هستند و اگر به بزرگان اتحاديه نگاه كنيم ميبينيم كه اكثر آنان از نيروهاي باسابقه ي جريان اصلاح طلب و وفادار به انقلاب هستند.اميدوارم اين فعاليتها ادامه يابد و همواره پيروز باشيد.

0
0
پاسخ
1393-07-20 02:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.