1393-11-12 11:57
6375
0
9759

نادر احمدی: اشتباه کردم به عراق رفتم / تلاش می کنیم اتکا را در لیگ یک حفظ کنیم

نادر احمدی گفت: اشتباه کردم به عراق رفتم / تلاش می کنیم اتکا را در لیگ یک حفظ کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان، نادر احمدی در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط خودش گفت: بدن من کاملا آماده است در حالی که بعضی ها خبر از مصدومیت من می دهند چنین چیزی را رد می‌کنم. من در طول عمر فوتبالی ام خدا را شکر تا به حال مصدومیت جدی نداشته ام و فقط یکبار مچ پایم درد گرفته است.

احمدی افزود: بعضی ها هم می گویند که احمدی کلاً از فوتبال دور بوده است پس این افراد آن موقع که من برای فولاد، پاس تهران و همدان و پیکان به میدان رفتم کجا بوده اند؟

وی اظهار کرد: من کلا یک سال است که بازی نمی کنم آن هم به خاطر اشتباهم یعنی رفتن به عراق بود که آن جا هم واقعا شرایط امن و امان نبود و هرکس دیگری هم که جز من بود نمی توانست آن جا دوام بیاورد و برمی گشت.

وی با بیان اینکه شاید اگر آن اشتباه را نمی کردم اکنون در یک تیم خوب بازی می کردم ادامه داد: من با مربیان زیادی از جمله فرکی، کمالوند، لوکا بوناچیچ، مایلی کهن و ... کار کرده ام و تجربه های زیادی از جمله قهرمانی با فولاد و حضور در تیم ملی جوانان و امید را دارم حتی در زمان آقای فرکی به تیم ملی بزرگسال هم دعوت شدم.

این بازیکن اصالتا کرمانشاهی که اکنون با اتکای گلستان قراداد بسته است افزود: من دیروز با این تیم قرارداد امضا کردم و با قدرت هرچه تمام تر تمرین می‌کنم حتی اگر کارت بازی ام صادر شود می‌توانم یکشنبه مقابل صنعت نفت آبادان بازی کنم.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک سرمربی محترم این تیم آقای طالبی، مسئولین و هوداران اتکا را در لیگ یک نگه داریم. آرزوی مردم هر استانی است که یک تیم داشته باشند ما هم تمام تلاش مان را کنیم تا این تیم نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.