1393-11-12 04:52
2019
1
9747
دبیر اجرایی شانزدهمین دوره مسابقات ملی تنیس روی میز پیام نور:

گلستان به دنبال سکوی اول تا سوم مسابقات تنیس روی میز

سیدمهدی غفاری گفت: دانشگاه پیام نور استان گلستان به عنوان میزبان شانزدهمین دوره از مسابقات ملی تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور قابلیت تصاحب سکوی اول تا سوم این دوره را داراست.

به گزارش گلستان ما ، سیدمهدی غفاری دبیر اجرایی شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور گفت: طبق تقویم ورزشی که از سوی سازمان مرکزی پیام نور ابلاغ می شود دانشگاه پیام نور استان گلستان با توجه به پتانسیل های بالای ورزشی به خصوص در رشته تنیس روی میز به عنوان میزبان شانزدهمین دوره از سری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور انتخاب شد.

غفاری با بیان اینکه پیام نور گلستان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات از تیرماه سال جاری تمهیدات لازم برای میزبانی را تدارک دیده است، ابراز داشت: به فضل الهی و با توجه به تلاش همکاران، مسابقات از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و بازخوردها نسبت به روز پذیرش و روز اول مسابقات مثبت ارزیابی می شود.

دبیر اجرایی شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور با بیان اینکه مسابقات در سطح قابل قبولی در حال پیشرفت است، عنوان داشت: سطح مسابقات با توجه به سطح کیفی و تاکتیکی تنیس بازان شرکت کننده در سطح کم نظیری قرار دارد، بسیاری از استان ها با قهرمان های کشوری حضور پیدا کردند، استان گلستان با نقش آفرینی تنیس باز حرفه ای «فرشید گیوری» که در گذشته به چند رتبه قهرمانی کشوری در سطوح مختلف دست پیدا کرده نیز یکی از قَدَرترین تیم های شرکت کننده است.

وی با بیان اینکه هشت تیم برگزیده می توانند به المپیاد ورزشی پیام نور سال آینده راه پیدا کنند، تصریح کرد: طبق برآوردهای ما استان گلستان یکی از سکوهای اول تا سوم را از آن خود خواهد کرد.

غفاری در پایان از بازخوردهای مثبت فدراسیون ورزشی پس از بازدید از امکانات سخت افزاری پیام نور استان گلستان از قبیل میز، پارتیشن، فضا و نوز نیز خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

فرشید گیوری !قهرمان ملی !

0
0
پاسخ
1393-11-13 05:14

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.