1393-11-11 22:23
1611
0
9746
رئیس فدراسیون تنیس روی میز پیام نور کشور:

4داور بین المللی مسابقات قرمانی کشور تنیس روی میز پیام نور را قضاوت می کنند/ تنیس موجب تقویت فکر و ذهن می شود

رئیس فدرایون تنیس روی میز دانشگاه های پیام نور کشور گفت: 4داور بین المللی و یک داور دترجه یک ملی شانزدهمین دوره از سری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور کشور را در گلستان قضاوت می کنند.

به گزارش گلستان ما ، علیرضا حجازیان رئیس فدراسیون تنیس روی میز دانشگاه های پیام نور کشور در یک ارزیابی اجمالی از سطح شانزدهمین دوره از سری مسابقات قهرمانی کشور تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور که در استان گلستان در حال برگزاری است، گفت: سطح مسابقات از نظر سالن، گرما، میز، نور، توپ و تور در سطح استانداردهای بین المللی است و نقطه ضعفی در آن مشاهده نمی شود.

وی در ادامه به ارزیابی سطح داوری این دوره از مسابقات پرداخت و اذعان داشت: از مجموع 11 داور این دوره از مسابقات 4 داور در سطح بین المللی و یک داور درجه یک ملی دیدارها را به قضاوت خواهند پرداخت ضمن اینکه هماهنگی های لازم توسط هیات داوران میزبان با سرپرستی آقای فردنیا نیز به نقاط قوت تیم داوری افزوده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز دانشگاه های پیام نور کشور در خصوص سطح تکنیکی و کیفی بازیکنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات نیز ابراز داشت: تنیس بازان شرکت کننده بازیکنان با تجربه ای هستند البته در لیگ های برتر حضور ندارند اما در مسابقات کشوری و فردراسیون بسیاری از این ها صاحب مقام هستند.

حجازیان درهمین راستا طی یک پیشنهاد متذکر شد: برخی از تنیس بازان شرکت کننده از نظر تکنیکی این قابلیت را دارند که با تشکیل یک تیم باشگاهی متشکل از نفرات برتر هر استان به مسابقات لیگ اعزام شده و روی سکو بایستند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز دانشگاه های پیام نور کشور در پایان نقش ورزش در سبک درست زندگی را بسیار بالا خواند و بیان داشت: تنیس روی میز رشته ای است که به علت آسیب پذیری بسیار اندک از کودک 7 ساله تا انسان 80 ساله می توانند در آن ورود پیدا کنند ضمن اینکه این رشته به علت تقویت تمرکز ذهن و قدرت فکر موجب پیشرفت تحصیلی دانشجویان نیز خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.