1393-11-11 16:56
2642
2
9733
حواشی افتتاحیه مسابقات تنیس روی میز پیام نور کشور در گرگان ؛

از اجرای زنده تیتراژ سریال پایتخت تا خوشامدگویی به 14 زبان

مراسم روز پذیرش و افتتاحیه شانزدهمین دوره از مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به میزبانی پیام نور استان گلستان با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش گلستان ما؛ دانشگاه پیام نور گلستان میزبان شانزدهمین دوره از سری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه جاری خواهد بود.

پذیرش مهمانان و مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات امروز برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

*ثبت نام ها حاکی از آن بود که 52 بازیکن در 15 استان گلستان، گیلان، یزد ، کرمانشاه ، مرکزی ، اصفهان ، همدان ، زنجان ، هرمزگان ، تهران ، البرز ، فارس ، خراسان جنوبی ، ایلام ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در مسابقات شرکت خواهند کرد که در انتها استان مازندران به این لیست اضافه و استان همدان به علت غیبت حذف شد.

untitled1

*پذیرش بازیکنان با سرپرستی محمدجواد غلامزاده سرپرست فنی مسابقات و نماینده سازمان مرکزی و همیاری سه تن از دانشجویان ورزشکار پیام نور مرکز گرگان به پایان رسید.

untitled2

*اسکان تیم ها در محل مفرح پردیس امام خمینی شهر گرگان تدارک دیده شد که مورد استقبال مهمانان قرار گرفت.

untitled3

*مراسم افتتاحیه طبق برنامه ریزی رأس ساعت 19 با قرائت قرآن و پخش سرود ملی ایران آغاز به کار کرد.

*دکتر فیضی از وزارت علوم، محمدجواد غلامزاده از سازمان مرکزی پیام نور کشور، دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان و حجت الاسلام رجبی از دفتر نمایندگی ولی فقیه از حاضران ویژه این مراسم بودند.

untitled4

*پیش از سخنرانی دکتر شهریاری کلیپی از از مجموعه فعالیت های دانشگاه پیام نور استان گلستان در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی پخش شد.

*گروه موسیقی سنتی نجوای کتول در دو بخش میان برنامه و بخش انتهایی به هنرنمایی پرداخت که اجرای زنده تیتراژ سریال پایتخت یکی از موسیقی های این گروه بود که موجب برانگیخته شدن ذوق مهمانان شد تا جایی که تقریبا دست همه یا دوربین فیلمبرداری و یا گوشی و تبلت در حال ضبط فیلم دیده می شد.

untitled5

*قسمت جالب دیگر این مراسم، خوشامدگویی حسین عاشور مجری برنامه به گویش محلی تمام استان های مهمان بود که عکس العمل مهمانان با زبان خودشان را نیز به همراه داشت.

*با اعلام پایان برنامه توسط مجری، عده ای بلند شدند که از سالن خارج شوند در همین حین مجری چند بار گفت صبر کن! صبر کن! حاضرانی که بلند شده بودند همه ایستادند و به طرف سن برگشتند و مجری ادامه داد: صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو! که این خلاقیت مجری موجب شد سالن مملو از صدای قهقهه حاضران شود.

untitled6

*در پایان سرپرستان تیم های شرکت کننده دور هم گرد آمدند و به قرعه کشی تیم ها پرداختند و بدین ترتیب بازی های روز اول مسابقات مشخص شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

زلزله

سلامخبر زلزله رو منعکس کنید عزیزان. ساعت بیست و یک و سی و هفت دقیقه مورخ 11 بهمن 93 گمون کنم بزرگیش 4 و دو دهم باشه

0
0
پاسخ
1393-11-11 18:11
نا شناس

چه مراسمی گرفتند شب وفات حضرت فاطمه معصومه این هم مملکت اسلامی و شیعه ساز و نواز و صدای قهقه میهمانان به به وای به حال ما زلزله هم به خاطر اینها آمده بود خدا خواست هشدار دهد تازه توسط معاون فرهنگی سازمان پیام نور هم تقدیر شدند .متن تقدیر در سایت دانشگاه پیام نور استان هست .

0
0
پاسخ
1393-11-23 06:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.